השקה מקומית: אינדיאן צ'לנג'ר

אינדיאן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אינדיאן החלה לשווק את הדגם החדש במשפחת ה'באגרים' שלה. מעבר לעיצוב ושפע אבזור הוא מציע מנוע מקורר מים חדש ואלקטורניקה עדכנית. המחיר: החל מ-210 אלף ש"ח.

אינדיאן – מותג אופנועים אמריקני מחודש אך אייקוני – עלה לישראל בדיוק לפני 4 שנים. הוא נכנס אל פלח שוק מצומצם יחסית של אופנועי ה"קאסטום" הגדולים והתמקם בנישה נוחה משלו, עם מכירות של כמה עשרות אופנועים בשנה, בטווח המחירים הגבוהים.

כעת נוסף להיצע המקומי של אינדיאן דגם חדש, צ'אלנג'ר, אשר יתחרה על לב הרוכבים המבוססים שאוהבים סטייל אמריקני קלאסי. צ'אלנג'ר הוא הדגם החדש במשפחת ה'באגרים', ובהתאם הוא מצויד עם "פרינג" גדול וקבוע עם משקף נמוך, ועם מזוודות צד. עם זאת זה דגם ספורטיבי יותר ופחות "כורסאתי" מדגמי הטורינג.

 

 

צ'אלנג'ר מונע באמצעות מנוע מקורר מים חדש של אינדיאן, בנפח 1,769 סמ"ק, עם זווית של 60 מעלות בין הצילינדרים. ההספק: 122 כוחות סוס. המומנט: יותר מ-18 קג"מ. אלא נתונים מרשימים כשמדובר ב"קרוזר" אמריקני, וזה גם מתחבר אל שאר האופנוע: מתחת לעיצוב הקלאסי מסתתר אופנוע עם מכלולים מודרניים כמו שלדת אלומיניום, מזלג קדמי הפוך (שנחשב למכלול נדיר למדי  באופנועים מסוג זה), וחבילת אלקטרוניקה שכוללת אפשרות בחירה בין שלושה מצבי רכיבה, מערכת ABS בהטיה, ובקרת משיכה.

צ'אלנג'ר מוצע אצלנו עם שלוש גרסאות אבזור עיקריות, ומחיר גרסת הבסיס הוא 210 אלף שקלים. גרסה זאת מאובזרת עם מזוודות, מקוריות, תאורת LED מלאה בחזית, בקרת שיוט, "מפתח חכם" ומערכת מולטימדיה ושמע מובנית.

 

 

הגרסאות המאובזרות יותר הן Limited ו-Dark Horse שעולות 230 אלף שקלים. גרסת Limited מציעה למשל מד לחץ אוויר, נעילה חשמלית לארגזי המטען, קישורית למכשירי אפל במערכת המולטימדיה ותאורה לתחתית האופנוע ולסמל 'אינדיאן' שבחזית. גרסת Dark Horse זהה ל-Limited אך נבדלת בצביעה שחורה לחלקי גוף שונים, וזאת בדומה לשאר דגמי "הסוס השחור" של אינדיאן.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד