המשפחה מתרחבת: ק.ט.מ דיוק 890 R נחת בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משפחת הדיוק של ק.ט.מ גדלה עם הצטרפותו למבחר של דיוק 890 R הבריון, שמהצד שני מתווספת גם גרסה מגבלת הספק לדיוק 790

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, מבצעת בימים אלו רענון במשפחת דגמי הסטריטפייטר הכתומה. בראש ובראשונה מצטרף למבחר דיוק 890 R החדש שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה. במקביל מוזל מחירו של דיוק 790 ונוספת לו גם גרסה מוגבלת הספק לבעלי רישיון A1.

ק.ט.מ דיוק 890 R הוא הגרסה הקיצונית והקרבית של דיוק 790 המתחרה בקטגוריית אופנועי ספורט-עירום בנפח בינוני. המנוע מבוסס על מנוע הדיוק 790, אך נפחו גדל מ-799 ל-890 סמ"ק בזכות הגדלת קוטר ומהלך הבוכנות. יחד עם ניהול שונה ומערכת פליטה משודרגת מציע דיוק 890 R תוספת של 16 כ"ס בהשוואה לדיוק 790, ובסך הכל מדובר ב-121 כ"ס.

השלדה בדיוק 890 R עברה שינויי גיאומטריה קלים ומערכת המתלים שודרגה למזלג ובולם אחורי בעלי כיוונון מלאה מסדרת APEC של WP. בנוסף מערכת הבלימה כוללת דיסקים מוגדלים מלפנים עם קאליפרים מונובלוק 4 בוכנות של ברמבו ומערכת פליטה עם דוד רזה יותר שעזרה להשיל 3 ק"ג ממשקל האופנוע. כמקובל כיום ישנן גם שפע מערכות עזר אלקטרוניות כשמלבד מערכת ABS הפועלת גם בהטיה ישנן גם מערכות בקרת משיכה, בקרת דריפט, בקרת ווילי ושליטה על בלימת המנוע.



מחירו של ק.ט.מ דיוק 890 R עומד על 80 אלף ש"ח, כשמחירו של דיוק 790 שלרגל הגעת האח הגדול והבריון הוזל ומחירו עומד מעתה על 70 אלף ש"ח. בנוסף כאמור, ניתן יהיה לקבל את דיוק 790 גם בגרסה מותאמת לבעלי רישיון A1 שמחירה זהה למחירו של דיוק 790 הרגיל. בנוסף, מחירו של דיוק 390 הוזל ועומד מעתה על 30 אלף ש"ח.

ק.ט.מ דיוק 790 במבחן דרכים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד