הוסקוורנה מאשרת: 901 נורדן יגיע לייצור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
זמן קצר לאחר שהוצג כקונספט בתערוכת מילאנו הוסקוורנה מאשרת כי ה-901 נורדן יגיע לייצור סדרתי

גם הוסקוורנה נכנסת לשוק האדוונצ'רים הרותח. בתערוכת מילאנו האחרונה חשפה הוסקוורנה קונספט לאופנוע אדוונצ'ר בנפח בינוני בשם 901 נורדן. בניגוד לרוב דגמי הקונספט שנועדו להציג רעיון עיצובי או טכנולוגיה חדשה ולא מגיעים בסופו של דבר לייצור, הקונספט של הוסקוורנה היה בגדר "בלון ניסוי" שנועד להכין ולבחון את תגובת הקהל. התגובות כנראה היו נלהבות (וביננו, אפשר להבין למה)' מה שהוביל את הוסקוורנה להודיע בימים האחרונים כי 901 נורדן יגיע לייצור סדרתי בתחילת שנת 2021.



הוסקוורנה מייעדת את 901 נורדן להיות הדגם הבכיר בהיצע דגמי הכביש של החברה, אך בהתאם לשורשים של המותג השבדי הוא יפנה לנישה היותר קרבית בקטגוריית האדוונצ'רים (מי אמר ימאהה טנרה 700?) ויציע אופי ויכולת שטח ראויה. הדגם הסדרתי לשמור על מראה קרוב לזה של דגם התצוגה, תוך שמירה על הסממנים הייחודיים, כמו יחידת התאורה העגולה מלפנים בסגנון דגמי הסווארטפילן והוויטפילן. גם המיגונים הקרביים לגחון ולצידי האופנוע אמורים להופיע בגרסה הסדרתית, לפחות כאופציה.


המנוע של 901 נורדן אמור להיות הטווין המקבילי בנפח 890 סמ"ק שהוצג בדיוק 890 R החדש (שיגיע גם לגרסה המשודרגת של ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר שתוצג בשנה הבאה), אם כי הוא אמור להציע כיול מעט מתון יותר עם העדפה למומנט בסל"ד נמוך ובינוני על פני תפוקה בסל"ד גבוה, בהתאם לאופי השימוש באדוונצ'ר.

הוסקוורנה לא  נידבה פרטים טכניים מרובים, אך כן ציינה כי 901 נורדן יגיע עם חישוקי שפיצים בקוטר 21 אינטש מלפנים ו-18 אינטש מאחור, מה שמרמז על יכולת השטח הצפויה. המתלים יהיו בעלי כיוונון מלא, מתוצרת WP כמובן, והבלמים הקדמיים יהיו בעלי קאליפרים רדיאלים. מן הסתם גם חבילת מקיפה של מערכות עזר אלקטרוניות יהיו ציוד סטנדרטי באדוונצ'ר החדש של הוסקוורנה. יהיה שווה להמתין לרואת את הדגם הסדרתי שאמור להופיע ככל הנראה בתערוכת מילאנו הבאה.

תגובה אחת

  1. הוסקוורנה נורדן 901 במבחן דרכים | TheDoo

    […] נדרשנו שנתיים כדי להפוך את נורדן 901 מקונספט, אשר הוצג בתערוכת מילאנו 2019, לדגם סדרתי. חודשים ספורים לאחר שערך את הבכורה, גם היא […]

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד