אינדיאן FTR1200 לובש סיבי פחמן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אינדיאן מוסיפה למבחר הגרסאות של FTR1200 גרסת "קרבון" עמוסת סיבי פחמן שהופכת את הפלאט טראק המגניב הזה למגניב עוד יותר (וגם קל יותר)

יש לנו חיבה גדולה לסיבי פחמן. החומר האקזוטי, הקשיח וקל המשקל שהגיע מעולם התעופה אל מסלולי המרוצים יכול להפוך כל דבר לסקסי ומדליק, על אחת כמה וכמה כשמדובר באופנוע. גם יצרניות האופנועים חושבות כך, ומציעות כדרך קבע שלל אביזרים ומכלולים מסיבי פחמן, הן כתוספות אפרטמרקט נפרדות והן כחלק מחבילה בגרסאות מיוחדות לאופנועים קיימים.



 סיבי פחמן הם לא בדיוק החיבור הטבעי עם אופנועי אינדיאן  – המעוררים אסוציאציה לקרוזרים שמנים, כבדים ומלאי כרום. אבל במקרה של אינדיאן FTR1200 שנבנה בהשראת אופנועי הפלאט טארק החיבור הזה נראה הרבה יותר טבעי והגיוני, וזאת הסיבה שהיצרנית האמריקאית החליטה להציג גרסה חדשה עמוסת סיבי פחמן תחת השם "קרבון" לאופנוע הספורטיבי והמדליק בהיצע שלה.

גרסת הקרבון של אינדיאן FTR1200 מתבססת על גרסת ה-S הכוללת בין היתר שלדה צבועה באדום ומערכת פליטה של אקרפוביץ' ומוסיפה אליה שלל מכלולים העשויים סיבי פחמן. בין היתר ניתן למצוא בגרסה החדשה מסיכה קדמית, מיכל דלק, כנף קדמית, חיפויי צד וכיסוי מושב אחורי/יחידת זנב העשויים כולם מהחומר השחור האקזוטי. מעבר לשדרוג המראה שמספקים חלקי סיבי הפחמן הם הורידו את משקלו של האופנוע השוקל 228 ק"ג יבשים, 7 ק"ג פחות מ-FTR1200 בגרסת S.



מנוע הוי-טווין בנפח 1,203 סמ"ק נותר ללא שינוי ומספק 123 כ"ס -11.8 קג"מ בשרניים. יתר המכלולים ההיקפיים זהים לאלו של דגם ה-S, כולל המתלים מתוצרת זאקס עם בעלי כיונון מלא ומערכת הבלימה מתוצרת ברמבו.
מחירו של אינדיאן FTR1200 בגרסת הקרבון עומד על 18,400 דולרים, כ-2,100 דולרים יותר מאשר FTR1200S. כרגע לא ידוע אם ומתי תגיע גרסה זו גם לישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד