אופנועי CF מוטו בדרך לישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית הסינית המוכרת לנו בעיקר מהטרקטורונים ורכבי השטח אותם היא מייצרת, תתחיל לשווק בישראל בשבוע הבא את קו דגמי האופנועים המודרניים שלה. האם סוף סוף יזכה יצרן סיני להצלחה בשוק המקומי?

השוק הדו-גלגלי בישראל אמנם קטן למדי ביחס למקובל בעולם, אבל תוכלו למצוא בו את כל יצרניות האופנועים הגדולות, כמו גם מותגי נישה יוקרתיים ואקזוטיים וכמובן גם נציגות מבוססת של ענקיות הקטנועים הטאיוואניות. עם זאת, יצרניות דו"ג סיניות לא הצליחו להתבסס בשוק המקומי למרות אי אילו נסיונות לשווקם. הסיבה היא שלמרות המחיר הנמוך, איכות המוצר והנחשקות שלו לא הייתה מספקת כדי שהרוכב הישראלי ימיר את חיבתו לכלים הטאיוואנים והיפנים. עם זאת ישנם שני מותגים סינים שכן זכו בישראל להצלחה מוגבלת יחסית.

הראשון הוא קיוואי המציעה אופנועים וקטנועים קטני נפח שגילו אמינות טובה והתחבבו על מוגבלי תקציב. המותג השני הוא בנלי, שהוא כידוע בכלל מותג איטלקי, אך בגלגולו הנוכחי מרכז הפעילות וייצור הכלים נעשה בסין. בשנתיים האחרונות הציגה בנלי קו אופנועים חדש ומודרני בנפח בינוני, המוצעים בתמחור אטקרטיבי ונכרו עד כה במספרים נאים. שני המותגים מיובאים על ידי ג'ט סטאר, יבואן קטן יחסית אך מוכר בענף מזה שנים – מה שסייע לבסס את אמינות המותגים בקרב הציבור.



בנתיים בסין יצרניות הדו"ג הגדולות במדינה כבר מזמן לא מסתפקות בשוק המקומי העצום ובשווקי מזרח אסיה. בשנים האחרונות פוזלות היצרניות הסיניות לשווקי המערב המבוססים והרווחיים, שם אפשר למכור אופנועים גדולי נפח יחסית למקובל במזרח מה שמאפשר נתח רווחים גדול על אופנוע. חלק מהיצרניות הסיניות משתפות פעולה עם יצרניות מערביות ואף מייצרות עבורים דגמים קטני נפח לשוק הסיני.

רק לאחרונה התבשרנו שאפילו הארלי דייוידסון תחדור לשוק הסיני באמצעות השותפה המקומית קיאנג'יאנג שמייצרת את אופנועי בנלי, ו-M.V אגוסטה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם לונסין. במקביל, יצרניות סיניות אחרות משקיעות מאמצים בפיתוח דגמים שיתאימו לתקינה האירופאית. CF מוטו היא אחת מהיצרניות הללו ובשבוע הבא היא תשיק את דגמי האופנועים שלה בישראל שישווקו על ידי חברת עופר אבניר.

מי שמגיע מתחום השטח כבר מכיר את CF מוטו, חברה שהוקמה כבר בשנת 1989, ומוכרת מזה מספר שנים בישראל טרקטורנים ורכבי Side By Side בפלח הנמוך של השוק. בסין נחשבת CF מוטו לאחת מהיצרניות הגדולות של רכבים אלו, כמו גם יצרנית ענק של מנועים גם וכלים דו-גלגליים. בשנים האחרונות הציגה CF מוטו קו דגמי אופנועים חדש ומודרני איתו היא מתכוונת לחדור לשווקי המערב.


קו הדגמי האופנועים החדש של CF מוטו כולל את סדרת NK של אופנועי נייקד בעיצוב מודרני בסגנון ק.ט.מ דיוק הכוללת דגמים עם מנועי סינגל בנפחי 150, 250 ו-300 סמ"ק או עם מנועי טווין מקבילי בנפחי 400 ו-650 סמ"ק. כל המנועים מקוררי מים ומוזרקים כמקובל במנועים מודרנים בימנו. סדרה GT של החברה היא של אופנוע תיור עם פרינג מלא ומוצע עם מנועי ה-400 וה-650 סמ"ק, ונוסף אליה נמצא המנוע הגדול גם בדגם אדוונצ'ר כביש שנקרא MT. כמו כן מייצרת החברה אופנוע 125 סמ"ק מקורר אוויר זול בשם ST Papio בסגנון ההונדה MSX.

רק בשבוע הבא נדע אילו מהדגמים של CF מוטו יגיעו ארצה ומה יהיה מחירם, אבל הוא אמור להיות נמוך ותחרותי יחסית לדגמים מקבילים בנפחם מתוצרת יפנים ואירופאית. בתמחור נכון יכולים האופנועים של CF מוטו לאתגר את המתמודדים בקטגוריית אופנועי הביניים לבעלי רשיון A1, ההולכת ומתפתחת בשים האחרונות ואחראית להתעוררות בשוק האופנועים הישראלי. אנחנו נעדכן אתכם בפרטים המלאים מיד בתום ההשקה המקומית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד