בליץ מייצרת ומשווקת כלי רכב דו-גלגליים 100% חשמליים שעליהם יכולים לרכוב בעלי רישיונות רכיבה לדרגה הבסיסית ביותר, A2, שמקבילה ל-125 סמ"ק.
צוות הפיתוח של בליץ תכנן את הקטנועים מדף נייר חלק, והוא מפקח על הרכש, הייצור וההרכבה שלהם. מהנדסי החברה מוסיפים לפתח את הטכנולוגיה באופן קבוע ורציף בהתאם לדרישות המשתמשים ולתנאי הרכיבה הייחודיים לישראל. מהנדסי בליץ בחרו את הרכיבים החשמליים האיכותיים ביותר לאחר סקירת יצרני הרכיבים המובילים בתעשייה העולמית. קטנועי בליץ עוצמתיים, שקטים ונוחים לשימוש.
החזון שלנו הוא לשווק כלי רכב יעילים שפותרים למשתמשים בעיות תחבורה וניידות, תוך כדי צמצום משמעותי של הפגיעה באקלים כדור הארץ ובאוויר שכולנו נושמים.
רוכבים על קטנועי בליץ חוסכים חסכון כספי ניכר בעלויות ביטוח, תחזוקה ותפעול שוטף: עלות ביטוח החובה מבוססת על רמת המחיר הנמוכה ביותר, זו של קטנועי 50 סמ"ק, ועלות הביטוח המקיף נמוכה אף היא.
גם עלויות התחזוקה נמוכות היות שבשונה ממנוע בעירה פנימית – מנוע חשמלי לא זקוק לטיפולים שוטפים ולהחלפת שמנים, מסננים ורצועות. התוצאה: עלות האחזקה של קטנועי בליץ נמוכה באופן יוצא דופן: נדרש רק טיפול תקופתי אחת ל-4,000 קילומטרים, והעלות שלו היא 250 ש"ח בלבד!
בנוסף, רוכבי בליץ לא תלויים בשינויים התכופים במחירי הדלק. לא במקרה בליץ הוא הקטנוע החשמלי הנמכר ביותר בישראל.
עד כה נמכרו בישראל יותר מ-1,600 קטנועי בליץ, הם נמצאים בשימוש של יותר מ-150 בתי עסק ברחבי הארץ, וגמאו יחד יותר מ-19 מיליון קילומטרים (!) על כבישי ישראל.
תהליך הרכישה של קטנוע בליץ קל, פשוט, וממוקד בלקוח. אם יש בבעלותך קטנוע קיים שמיועד לטרייד-אין נשמח לקבל צילום של רישיון הרכב של הכלי שלך כדי שנוכל לשלוח לך הצעת מחיר כוללת.
רישיון נהיגה במתנה לרוכבים חדשים או קסדה מקצועית במתנה לרוכבים בעלי רשיון.
*בכפוף לתקנון המבצע
המהירות המרבית של BLITZ 6000 היא 120 קמ"ש, ולמרות שההספק שלו מקביל למנועי 250 סמ"ק – רישיון הרכיבה שנדרש עבורו הוא לדרגה A2 בלבד.
טעינת הסוללה מבוצעת משקע חשמל ביתי רגיל, כלומר שאין צורך בעמדת טעינה או שקע חשמל תעשייתי. טווח הנסיעה בין טעינות הוא 100 ק"מ, כלומר הרבה יותר מטווח הנסיעה היומי של רוב המשתמשים בדו-גלגלי בישראל.
המהירות המרבית של BLITZ 3000 היא 90 קמ"ש, וזה קטנוע עירוני מושלם בזכות העיצוב הצר והגבוה שלו.
לקטנועי בליץ יש סוללות ליתיום אירון פוספט (LFP) אשר לא סובלות מ"אפקט זיכרון", כלומר שאין צורך לפרוק או לטעון אותן עד הסוף. המבנה הכימי שלהן מאפשר להן חיים ארוכים יותר מכל סוגי הסוללות האחרים, ובמקרה של תקלה אין צורך להחליף את הסוללה כולה אלא רק את התא הפגום. בכל מקרה, לקטנועי בליץ יש אחריות מלאה של שנתיים או 24000 ק"מ, וטיפול תקופתי יש לבצע אחת ל-4000 ק"מ.
הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת מידע אודות כלי רכב חשמליים, שירותי ניידות והנעה אלטרנטיבית בישראל
*בכפוף לתקנון המבצע