MV אגוסטה F3 מקבל גרסת RR

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האקזוטיקה האיטלקית מחזירה את גרסת ה-RR להיצע של הטריפל הספורטיבי שלה שכוללת תוספות אווירודינמיות ועוד כמה שדרוגים שאמורים להחזיר את ה-F3 למפה בקטגוריית הסופרספורט

אחרי מספר שנים של טלטלות חוזרת MV אוגוסטה לעניינים צעד אחרי צעד, עם חזרה לייצור של קו הדגמים המוכר והוספת גרסאות חדשות ועדכניות. אחד הדגמים שחיכה בסבלנות כדי לקבל טיפול מחודש הוא ה-F3 הספורטיבי, שנכון לעתה עד הצגתו של F4 חדש מהווה את פסגת ההיצע הספורטיבי של היצרנית האקזוטית.

כבר לפני כמה חודשים חזר MV אגוסטה F3 לייצור בגרסת "רוסו" שהיא הגרסה הבסיסית, בעלת מכלולים סטנדרטים ומחיר נגיש יחסית. כעת מצטרפת אליה גרסת RR משודרגת וקרבית בהרבה שתכהן בראש המשפחה עד להגעת גרסאות RC ו-RS אקסקלוסיביות.

השינוי עיקרי בו ניתן להבחין ב-RR הוא בעיצוב החיצוני, כאשר הוא מתהדר בפרינג דו-שכבתי שלא קיים ב"רוסו", כשבין החלק הפנימי למעטפת המחוברת לפרינג ישנם כנפונים אווירודינמיים, המספקים לטענת MV אגוסטה כוח הצמדה נוסף של 8 ק"ג במהירות של 240 קמ"ש.המעטפת החיצונית והכנפונים עשויים סיבי פחמן. בנוסף ישנו עיצוב שונה לכונס האוויר הקדמי, לחרב התחתונה וישנו משקף דאבל באבל רייסרי.

המנוע לא השתנה בהשוואה לגרסת הרוסו. במהדורתו העדכנית לאחר שהותאם לתקינת יורו 5 וקיבל שיפורים כמו מזרקים חדשים וציפוי DLC לזיזי מערכת התזמון, מפיק הטריפל בנפח 798 סמ"ק 147 כ"ס ב-13,000 סל"ד ומומנט מרבי של 8.9 קג"מ. אל אלו מצטרפת מערכת קירור משופרת עם רדיאטורים חדשים.

השלדה נותרה ללא שינוי וכך גם מערכת המתלים הכוללת מזלג הפוך של מרזוקי מלפנים ובולם אחורי של זאקס עם כיוונונים מלאים, אך ב-MV מבטיחים כיול משופר. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כוללת מלפנים קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות.
מערך האלקטרוניקה השתדרג עם יחידת IMU חדשה ומערכת ABS מתוצרת קונטיננטל הפועלת תחת הטיה, כשמעתה יש גם מערכת בקרת ווילי וקוויק שיפטר דו גיווני בעל תוכנת ניהול חדשה לטובת החלפות מהירות ומדויקות יותר. לבסוף כל המידע והשליטה על המערכות האלקטרוניות נעשה על ידי מסך TFT חדש בקודל 5.5 אינטש המשמש גם כלוח מחוונים ואאפשר קישוריות לאפליקציות טלמטריה.

MV אגוסטה תציע עבור F3 RR קיט מרוצים ייעודי הכולל מחשב ניהול משודרג ומערכת פליטה מלאה מטיטניום עם משתיק מסיבי פחמן של אקרפוביץ' (שעדין חוקית לכביש הציבורי) המעלים את הספק המנוע ל-155 כ"ס. בנוסף כולל הקיט כיסוי מושב נוסע ומנופי תפעול מכורסמים כאשר משקלו היבש של האופנוע עם הקיט עומד על 165 ק"ג.
מחירו של MV אגוסטה F3 RR עומד על 21,900 יורו, כ-5000 אירו יותר מאשר גרסת הרוסו הבסיסית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד