MV אגוסטה סופרולוצ'ה 800: רטרו ואקזוטיקה באופנוע אחד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
MV אגוסטה הדגימה במילאנו עם הסופרולוצ'ה 800 כיצד אפשר לשלב עיצוב רטרו על בסיס אופנוע ספורטיבי מודרני. כרגע מדובר בקונספט שלא יגיע לייצור סדרתי

MV אגוסטה עברה תקופה לא קלה של אי וודאות כלכלית, אך היא אינה יכלה להגיע לתערוכה הביתית במילאנו בידיים ריקות. לכל הפחות קיוו בחברה לשדר עסקים כרגיל, אלא שלשמחתם מספר ימים לפני פתיחת תערוכת מילאנו מצאה החברה משקיעים חדשים אשר יזרימו ביחד עם ממשלת איטליה כמה עשרות מליוני יורו לקופתה כדי שהחברה תצא לדרך חדשה.

 בינתיים, על הבמה במילאנו הציגה החברה דגם קונספט סקסי שבהחלט היינו שמחים לראות אותו מגיע לייצור סדרתי.הקונספט של MV אגוסטה נקרא סופרולוצ'ה 800 (Super Veloce) והוא למעשה גרסה בעיצוב רטרו בסגנון אופנועי תור הזהב של החברה משנות ה-60' וה-70', זאת על בסיס ה-F3 המוכר בעל מנוע הטריפל.

מעצבי MV אגוסטה העניקו לאופנוע מסיכת חזית מעוגלת ומחודדת כשבקצה מותקן פנס קדמי עגול עם טבעת מתכתית מסביבו, זאת יחד עם משקף פלסטי גדול וצהוב בעל צורה מעוגלת, כפי שהיה נהוג באופנועים הספורטיביים מהתקופה ההיא. למרות המראה המעוגל, של המסיכה הקדמית היא משתלבת היטב בפרינג הצידי של האופנוע בעל הקווים הישירים הזהה לזה של ה-F3 הסטנדרטי, למעט העובדה שהוא עשוי סיבי פחמן. טיפול דומה עברה יחידת הזנב המעוגלת  על בסיס שלדת זנב חדשה, אשר מסתיימת בצורה מחודדת עם פנס אחורי עגול המזכיר פתח פליטה של מטוס, כשמושב האופנוע מעוצב בסגנון ריסרי כשהוא עטוף בבד אדום.

למרות שהסופרולוצ'ה שומר על חלקי גוף זהים לאלו של ה-F3, השתדלו המעצבים להעניק טאץ' ייחודי עם אופי רטרו היכן שניתן. כך למשל מיכל הדלק כולל פתח תדלוק מתכתי מובלט כלפי חוץ עם רצועת עור עבה המחברת אותו לאופנוע משני הצדדים. מערכת הפליטה של האופנוע נותרה בעלת שלושה מפלטים שעוצבו בפרופיל מעוגל ומתרחב, ששניים מהם צמודים ונמתחים לאחור מצידו הימני של האופנוע, והמפלט השלישי נמצא מצידו השמאלי. צביעתו של הסופרולוצ'ה נעשתה בצבעי האדום-כסוף המסורתיים של  MV אגוסטה, כשחלקה האחורי של השלדה וחיפוי הזרוע האחורית החד צידית הוזהב.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד