CF מוטו ממשיכה בהרחבת קו דגמי האופנועים שלה, וחשפה בימים האחרונים דגם חדש בשם SR. מדובר באופנוע ספורטיבי למתחילים שיוצע בגרסאות 250 ו-300 סמ"ק ומתאפיין כמו כל דגמי החברה בעיצוב מודרני שמטשטש את ארץ המוצא. ל-SR החדש כל מאפייני העיצוב של אופנוע ספורטיבי מודרני, החל ממסיכת חזית עם יחידות תאורה מפוצלות, פרינג מלא ומפוסל, יחידת זנב עם מושבים נפרדים וכלה במפלט המתחבא בגחון מאחורי החרב התחתונה. מהבחינה הזו, ה-SR יכול בהחלט לעמוד ללא רגשי נחיתות ליד גיקסר 250 או נינג'ה 400.
CF מוטו SR מגיע עם מנוע סינגל מוזרק שיגיע כאמור בשתי גרסאות נפח: 250 ו-300 סמ"ק (292 סמ"ק ליתר דיוק). הבדל הנפח בין המנועים מושג בזכות הגדלת קדח הבוכנה מ-72 מ"מ בגרסת ה-250 ל-78 מ"מ בגרסת ה-300 כאשר לשתיהן מהלך בוכנה של 61.2 מ"מ. למנוע הגדול גם יחס דחיסה מעט נמוך יותר. המנוע בגרסת ה-250 סמ"ק מניב 27.5 כ"ס ו-2.2 קג"מ כשהמהירות המרבית המוצהרת היא 128 קמ"ש. לגרסת ה-300 סמ"ק הספק מרבי של 28.7 כ"ב ומומנט מרבי של 2.5 קג"מ. לגרסה זו לא פורסם נתון מהירות מרבית מוצהר אך הוא אמור להיות קצת מעבר ל-130 קמ"ש.
מכלולי השלדה בשתי הגרסאות כוללים מזלג קדמי הפוך בקוטר 37 מ"מ ובולם מונושוק אחורי, בלמי דיסק מלפנים ומאחור כאשר מלפנים ישנו קאליפר בעל ארבע בוכנות. בנוסף ישנו גם לוח מחוונים דיגיטלי מלא וצבעוני עם תצוגת מידע עשירה. לא ממש אופנוע תקציב סיני קלאסי.
בהתחשב במדיניות של CF מוטו, התמחור של דגמי ה-SR אמור להיות תחרותי ביחס למתחרים הישירים בקטגוריית האופנועים הספורטיביים בקטגוריית ה-250/300, אך נכון לעתה לא ברור אם ומתי יגיע האופנוע לאירופה וגם אלינו. הסיבה היא שכרגע מנועי ה-SR עומדים רק בתקן יורו 4 ולא בתקן יורו 5 המחמיר שנכנס לתוקפו בתחילת השנה. המשמעות היא ש-CF מוטו SR לא יכול לקבל תקינה אירופאית נכון לעתה. עם זאת סביר להניח שב-CF מוטו, שמכוונת במוצהר את מוצריה גם לשוק האירופאי (כפי שיכולנו לראות לאחרונה כאשר השיקה את דגמיה בישראל), יציגו בהמשך גם גרסה המותאמת לתקינה האירופאית, מה שאומר שנוכל לראות את ה-SR גם בישראל.