השקה מקומית: אופנועי CF מוטו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
CF מוטו מתחילה לשווק את אופנועיה בישראל בדגמי תיור, עירום ואדוונצ'ר-כביש בטווח נפחים של 250 עד 650 סמ"ק. הקלף החזק הוא כצפוי המחיר, כשגם האופנוע היקר והמצויד ביותר לא עולה יותר מ-40 אלף ש"ח


אל שוק האופנועים בישראל מצטרפים אופנועי CF מוטו, אשר הושקו הבוקר (יום ג') בישראל על ידי עופר אבניר. בישראל השם CF מוטו היה מזוהה עד כה עם הטרקטורנים ורכבי ה-Sidr By Side של החברה המשווקים כאן מאז שנת 2012, וכך הדבר גם באירופה שם לחברה יש נתח נאה משוק זה. אלא שכפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, CF מוטו היא חברה גדולה המייצרת בנוסף גם מנועים, תיבות הילוכים ורכב דו-גלגלי ונחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום בסין.

בשנתיים האחרונות החליטו ב-CF מוטו לפרוץ אל המערב, לכן הציגו קו מוצרים חדש ומודרני בתכנון עצמי. קו הדגמים כולל אופנועי סטריטפייטר/עירום (NK), אדוונצ'ר כביש (MT) וספורט תיור (GT) אשר עוצבו על ידי סטודיו חיצוני אשר אחראי גם על עיצוב דגמי הדיוק של ק.ט.מ. בנוסף כדי ליישר קו עם כלים מערביים ליקטו הסינים מכלולים מספקי משנה מובילים בתחומם. כך למשל מערכות ניהול המנוע מגיעות מבוש, מערכת ה-ABS מקונטיננטל ובחלק מהדגמים המיתלים הם מתוצרת קאייבה.


כמעט כל קו הדגמים החדש מתייצב בישראל והוא כולל חמישה דגמים שונים, כשעד סוף השנה אמור להצטרף אליהם דגם שישי (650GT). דגמים אלו יהוו את חוד החנית בחדירה לשוק הישראלי, ואליהם יצטרפו בשנה הבאה עוד שלושה דגמים נוספים עליהם אין כרגע פרטים אשר יחשפו בתערוכת מילאנו הקרובה.

הנשק העיקרי של CF מוטו הפונה לפלח העממי בשוק האופנועים אמור להיות התמורה למחיר, נגזרת של המחיר עצמו. כאשר גם האופנוע היקר והמאובזר ביותר אותו מציעה החברה בישראל לא עובר במחירו את הרף של 40 אלף ש"ח, וכולם מגיעים עם אחריות מלאה לשנתיים. להלן הדגמים של CF מוטו בישראל:

CF מוטו 250NK
שוק אופנועי ה-250 אמנם מצומצם יחסית, אך לדגמים אלו עדין יש ביקוש בקרב צעירים וגם מורי נהיגה ולשם מכוונים בעופר אבניר עם ה-250NK, האח הקטן והצנוע במשפחת דגמי העירום של CF מוטו. המנוע הוא סינגל מקורר מים מוזרק המספק 26.5 כ"ס. עם זאת מדובר באופנוע בעל מפרט מרשים. המראה כללי מדליק, במיוחד בגרסה שבה השלדה והחישוקים צבועים בטורקיז בוהק, והאופנוע מצוייד במזלג הפוך, שני מצבי רכיבה, תאורת LED מלפנים ומאחור ולוח מחוונים דיגיטלי מלא. מחירו של האופנוע עומד על 22 אלף ש"ח, קצת יותר מדגם ה-250 סמ"ק של בנלי אבל כ-20% פחות מק.ט.מ דיוק 200.

CF מוטו 400NK
האח האמצעי במשפחת דגמי העירום של CF מוטו מכוון ללב קטגוריית דגמי ה-400 סמ"ק ויתחרה על ליבם של מוגבלי הרשיון, כשמנוע הוא טווין מקבילי המספק 40 כ"ס. מזלג הקדמי הוא סטנדרטי ולא הפוך כמו באחיו הקטן, אבל מעבר לכך הוא דומה לו כמעט בכל. המחיר עומד על 30 אלף ש"ח "על הכביש", וזה אומר כ-5,000 עד 8,000 ש"ח פחות מדגמי העירום המובילים בנפח דומה.

CF מוטו 600NK
הדגם הבכיר במשפחת דגמי העירום, וגם המושקע שבהם. המראה אמנם דומה דגם ה-400 סמ"ק אך השלדה עשויה אלומיניום והאופנוע מצויד במזלג קדמי של קאייבה עם כוונון חלקי ובתאורת LED קדמית. המנוע מספק 61 כ"ס נאים, אך פחותים מדגמי ה-650 היפניים. מצד שני, מחירו של ה-600NK עומד על 38 אלף ש"ח בלבד בניגוד למתחרים שמחירם נע בין 45 ל-50 אלף ש"ח.

400GT
דגם ספורט תיור מאובזר ומושקע, המצויד במנוע ה-400 סמ"ק המשמש גם את ה-400NK, מה שהופך אותו למעשה לחסר מתחרים ישירים. לאופנוע יש פריינג מלא, משקף מתכוונן ומיכל דלק גדול בנפח 19 ליטר האמור לספק לו טווח רכיבה ארוך לטובת מטיבי הלכת. אבל היתרון הגדול שלו הוא בעיקר במראה, כשהוא נראה כמו גרסה מוקטנת לדגמי ה-RT של ב.מ.וו. תג המחיר עומד על 35 אלף ש"ח.


650MT
האופנוע המעניין ביותר בהיצע של CF מוטו נכון לעתה, ובעל פוטנציאל לא רע להפוך ללהיט מכירות הודות לחיבה ההולכת וגדלה לאופנועים בסגנון האדוונצ'ר. המנוע הוא אותו מנוע 650 של ה-650NK, תנוחת הרכיבה גבוהה המפרט כולל מזלג קדמי הפוך ומתכוונן. רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת מגיני מנוע היקפיים, מגיני ידיים וצמד מזוודות צד בנפח כולל של 64 ליטר. זהו גם האופנוע היקר ביותר בהיצע של CF מוטו, אבל הכל יחסי. מחירו של 650MT הוא 40 אלף ש"ח, כמו מחירו של בנלי 502TRK שלו מנוע קטן יותר, אבל כ-15 אלף ש"ח פחות מדגמי האדוונצ'ר כביש היפנים בנפח זהה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד