פופקורן בטעם דלק: אלו האופנועים שיככבו הקיץ בקולנוע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עונת סרטי הקיץ הקרובה צפוי להיות גדושה באופנועים חדישים ובפעלולים מטורפים. מ״אנטמן והצרעה״, דרך ״ונום״ ועד ״משימה בלתי אפשרית: התרסקות״

אופנועים תמיד היו חלק מסרטי פעולה. חלקם זכורים לנו יותר – כמו הקאוואסאקי GPZ ב״אהבה בשחקים״ והדוקאטי 996 ב״קיל ביל״ – וחלקם זכורים לנו פחות. נראה שעונת סרטי הקיץ, שכבר התחילה לבצבץ בשבועות האחרונים, תביא לנו מנה גדושה אף יותר של אופנועים על המסך הגדול.

פעמים רבות בתעשיית הקולנוע, זה לא הבמאי או השחקן הראשי שבחורים באיזה כלי מרשים להשתמש, אלא רוכבי הפעלולים. לאלו, כמובן תוך התאמה לחוזים מול המפרסמים, יש השפעה רבה על איזה אופנוע ישמש לאיזה מרדף – שכן הם אלו שבסוף צריכים להוציא את הפעלול לפעול.

לפי מגזין Cycle World, כך היה במקרה של הסרט ״אנמטן והצרעה״, שהגיע לאקרנים בארץ בתחילת החודש. שם השפיע הפעלוללן על ההפקה, כך שיבחרו בטריומף טרקסטון R. עם זאת, הוא לא דרש רק אופנוע אחד לצילומים אלא עשרה – וטריומף עצמה סייע להפקה להשיג את כל הכלים מסוכנויות מכירה שונות ברחבי ארצות הברית.

הקיץ אנחנו גם נקבל את המנה השישית בסדרת סרטי ״משימה בלתי אפשרית״. הסדרה ידועה במרדפי האופנועים שלה, ובסרט זה טום קרוז וכפיל הפעלולים שלו יזכו לרכב על ב.מ.וו R nineT סקרמבלר. הסרט, ששמו המלא הוא ״משימה בלתי אפשרית: התרסקות״  יתרחש בפריז, וצפוי לעלות לאקרנים בארץ ב-26 ביולי.

את המנה הבאה של אופנועים על המסך הגדול אנחנו צפויים לקבל רק במהלך חודש אוקטובר. אז יעלה לאקרנים הסרט ״ונום״, בו טום הארדי יככב על גבו של דוקאטי סקרמבלר.

בנוסף, לפי דיווחים שפורסמו ב- Cycle World, בסביבות מאי של השנה הבאה אנחנו צפויים לראות אופנוע חשמלי על המסך הגדול. לפי הדיווחים, הפקת הסרט השלישי בסדרת הסרטים ״ג׳ון וויק״ יצרה קשר עם מספר יצרניות אופנועים חשמליים במטרה לשתף פעולה בסרט שצפוי לצאת לאקרנים ברבעון השני של שנת 2019. ואם זה לא מספיק, לא מזמן דיווחנו לכם שגם סרט ההמשך ל"אהבה בשחקים" בכיכובו של טום קרוז נמצא בתהליכי הפקה מתקדמים, ובו יככב קאוואסאקי H2R. בהחלט הולך להיות מעניין על המסך הגדול.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד