״אופנועים זה עניין של תשוקה. לכן הם לא יהיו אוטונומיים״

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בכיר קבוצת פיאג׳ו התראיין לאתר אמריקני ואמר שם שלא נראה אופנועים אוטונומיים בקרוב. על אתגרי התעשייה: ״העולם שגדלנו בו השתנה״

״אני לא חושב שיש עתיד לאופנועים אוטונומיים״, כך אמר השבוע בראיון לאתר האינטרנט של PC Magazine ראש המרכז לעיצוב מתקדם של קבוצת פיאג׳ו, מיגל גלוצי. הבכיר ביצרנית האופנועים האיטלקית הסביר בראיון כי אופנועים הם כלי רומנטי, ושהרוכבים עליהם יתקשו מאוד לוותר על החוויה שבשליטה.

״במוח שלנו יש שני אזורים – האחד לחשיבה רציונלית ואחד להשראה״, התחיל גלוצי בהסבר המפותל שלו. ״אופנועים שייכים לצד ההשראה, הם רומנטיים, לאנשים יש תשוקה של ממש אליהם. צעירים שרוכשים היום אופנועים – במיוחד אופנועי וינטג׳ – עושים זאת כדי להשיג משהו שהדור שלהם איבד. זה בדיוק כמו התחיה של התקליטים – יש התעוררות רומנטיות לדברים אנלוגיים״.

גלוצי – שנולד בארגנטינה ומתגורר כיום בקליפורניה שם ממוקם מרכז העיצוב של החברה – נדרש לנבא בראיון אילו חידושים בכל זאת נראה בעולם האופנועים. ״אנחנו נמצאים עכשיו בתחילתה של תקופת ההנעה האלטרנטיבית בעולם הדו-גלגלי״, הוא אמר. ״בחזון שלי, באמצעות פאנלים סולאריים בבית נוכל להטעין כלים דו-גלגלים קטנים וקומפקטיים, שישמשו אותו להגעה לעבודה״.

כשעומת עם העובדה שרוכבי האופנועים נעשים מבוגרים יותר, ושהדור הצעיר פשוט לא מעוניין להחזיק בבעלותו כלי רכב, ענה גלוצי כי ״אנחנו עובדים עכשיו בכיוונים רבים ושונים, אנחנו כבר לא נמצאים בעולם בו גדלנו. בעלות וכוחות סוס הם דברים שהרבה פחות מעניינים את הדור הצעיר – הרבה יותר אכפת להם מהסביבה ומהנעה אלטרנטיבית״.

עוד הוסיף גלוצי: ״כחברה שעוסקת בתנועה, אנחנו צריכים לדחוף לכיוון חדש, ומה שבטוח שהוא לא קשור במכוניות. זה יכול להיות דור חדש של מוטוגוצי או וספה, וזה גם יכול להיות משהו שונה וחדש לגמרי״.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד