תערוכת מילאנו 2021: הונדה מציגה את ADV350

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה מרחיבה את משפחת קטנועי האדוונצ'ר שלה ומציגה סוף סוף ADV מוקטן נפח גם לשוק האירופאי עם מנוע הפורצה 350

לפני כשלוש שנים הביאה הונדה את אופנת האדוונצ'ר גם לשוק הקטנועים כאשר הציגה את ה-X-ADV750 – קטנוע גדול נפח בעיצוב אדוונצ'ר קרבי, ואפילו עם יכולת שטח בסיסית. למרות שהתקבל בתחילה בהרמת גבה, נתוני המכירות מעידים על סיפור הצלחה, כשגם בארץ נמכר ה-ADV במספרים מרשימים.

שכפול ההצלחה לקטגוריות נפח נמוכות יותר היה מתבקש, ואכן הונדה הציגה גם גרסת 150 סמ"ק בעלת עיצוב ואופי דומה, אך זו לא זכתה להגיע לאירופה ואלינו. כעת סוף סוף מרחיבה הונדה את משפחת ה-ADV ומציגה במילאנו את ADV350 החדש.

העיצוב שואב השראה מהאח הגדול בעיקר בחזית, אך ל-ADV350 קווי גוף "קטנועיים" יותר והוא בעל מרווח גחון צנוע יותר של 14.5 ס"מ (2 ס"מ פחות מאשר בX-ADV750) ומושב שהוא אמנם גבוה יותר מקטנועים סטנדרטיים, אך נמוך ב-2.5 ס"מ מאשר ב-X-ADV750 (795 מ"מ בסך הכל).

יחידת ההנעה נלקחה מהונדה פורצה 350, וזה אומר של-ADV350 מנוע סינגל בנפח 330 סמ"ק המספק 29.5 כ"ס ו-3.2 קג"מ המועברים לגלגל האחורי באמצעות ואריאטור תמסורת רציפה שיגרתית, ללא השרשרת של ה-X. את הצד האדוונצ'רי ממלאים חישוקי 15 אינטש מלפנים ו-14 אינטש מאחור עם צמיגי טיובלס בעלי פרופיל קרבי יחסית, מיכל דלק עם נפח נדיב של 11.5 ליטרים ופיצ'רים כמו מגיני ידיים. רשימת האופציות כוללת מערכת בקרת משיכה, זיווד מקורי ומחממי ידיות.

מערכת המתלים כוללת מזלג קדמי הפוך מתוצרת Showa וצמד בולמים מאחור, עם מהלך די סטנדרטי של 125 ו-130 מ"מ בהתאמה. במילים אחרות, הונדה ADV350 הוא מעין פורצה 350 עם סממני עיצוב ואבזור אדוונצ'ריים, ולא בדיוק כלי קרבי כמו אחיו הגדול. בכל מקרה, המראה הייחודי הזה בין שלל הקטנועים הסטנדרטיים עומד לזכותו. אנחנו לא נתפלא אם ישחזר את הצלחתו של אחיו הגדול כשינחת בישראל בשנה הבאה.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד