תערוכת מילאנו: ימאהה R1 GYTR

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה מציינת שני עשורים להולדתו של ה-R1 עם מהדורה מיוחדת בעלת מכלולי קצה המותאמים למסלול

אחרי שנים בהם נישת אופנועי הליטר הספורטיביים נכנסה לתרדמת קלה, מתעוררת הקטגוריה מחדש בתערוכת מילאנו 2019 כשמוצג בה מקבץ מרשים של גרסאות קיצון לאופנועים הכי קיצונים בלאו הכי. לדוקאטי פאניגאלה V4 R המחרמן ואפריליה RSV4 RR מעודכן לא נותרו לבד על הבמה, וגם ימאהה דאגה להציג גרסה מיוחד וקרבית במיוחד ל-R1.

הסיבה הרשמית להצגתה של הגרסה החדשה היא חגיגות 20 שנה להצגתו של ה-R1 המקורי, כשעל הדרך מציינת ימאהה את ניצחונה במרוץ 8 השעות בסוזוקה. הגרסה החדשה מכונה GYTR כשמה של מחלקת שיפורי המרוצים של ימאהה, ראשי תיבות של Genuine Yamaha Racing Technology.

המחלקה לקחה את ה-R1M והעמיסה עליו שלל רכיבים מאופנוע המסלול, חלקי קרבון להפחתת משקל, יחידת זנב/מושב מותאמת למרוצים ועוד גודיז ייעודיים. כל אלו נעטפו בצביעה לבנה אדומה בסגנון ה-R1 המקורי, כולל הגרפיקה הקלאסית של האופנוע מלפני 20 שנה ולוגו מיוחד המוטבע על מיכל הדלק.

ימאהה התקינה באופנוע גם מחשב ניהול מנוע מותאם למרוצים וגם את מערכת מדידת הזמנים ותצוגת המידע למרוצים (CCU), עם אפשרות שידור המידע באופן אלחוטי. כמו כן ניתן לבצע כיול מרחוק למגוון פרמטרים במנוע ובמערכות הבקרה באמצעות תוכנה ייעודית. על האופנוע מותקנים מתלי אוהלינס משודרגים, עם מזלג FGRT 219 קרוב לזה של אופנוע המרוץ הרשמי ובולם TTX36 GP מאחור, שניהם בעלי מגוון אפשריות כוונון מלאות. בנוסף ישנו גם משכך היגוי בעל כיוונון מלא ומערכת פליטה מלאה מטיטיניום של אקרפוביץ', גם היא במפרט מרוצים.

המפרט המלא של האופנוע כמו גם מחירו יפורסמו במהלך חודש דצמבר, כהוא יוצע בכמויות מוגבלות ויהיה ניתן לרכישה אצל דילרים נבחרים של ימאהה החל משנת 2019.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד