שמועות חורף: אופנוע מוגדש לסוזוקי, אפריקה טווין מוקטן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לפי דיווחים שונים, סוזוקי תוציא אופנוע חדש בשם GSX-700T. בהונדה מודים כי הם שוקלים אדוונצ׳ר בנפח בינוני

חג המולד בפתח, העולם הנוצרי ואיתו גם שאר העולם מתכונן לשנה החדשה, ותעשיית האופנועים נכנסת לשינת חורף. בתקופה זאת מגיעים אלינו בעיקר שמועות, השערות ודיווחים – ולאחרונה הגיעו שניים מעניינים במיוחד. השמועה הראשונה מדברת על צעד נוסף של סוזוקי לקראת הצגת אופנוע מוגדש והשנייה מדברת על הונדה אפריקה טווין מוקטן נפח.

מאז שסוזוקי הציגה ב-2013 את דגם הקונספט ריקורז'ן (Recursion) שצויד במנוע טווין מקביל מוגדש, צצות שמועות שונות לגבי איזה דגם של סוזוקי יזכה לקבל את המנוע החדש. דובר בעבר כבר על היאבוסה ואחר כך גם על קרוזר, וכעת צצה שמועה חדשה על אופנוע חדש בשם GSX-700T.

השמועה מגיעה מצילום מסך, שעל פי דיווחים ברשת צולם בכנס מפיצים של סוזוקי ביוון. באותו צילום מסך מפורטים דגמי סוזוקי העתידיים ותחת הכותרת Standard, שזה בעצם אופנועי נייקד, מופיע השם GSX-700T – רמז לנייקד מוגדש בנפח 700 סמ"ק.  הדבר נשמע הגיוני במיוחד לאור העובדה שהריקורז׳ן שהוצג בזמנו היה אופנוע מנימליסטי עם מסיכת חזית, ושלאחריו הוצג מנוע קונספט מוגדש בשם XE-7. לגבי מועד יציאת האופנוע, כרגע כל השערה יכולה להיות נכונה.

הצילום שמגיע מיוון

גם מהונדה מגיעה כאמור השערה, המדברת על הצגת דגם מוקטן לאפריקה טווין הפופולארי, שיתחרה בקטגוריית האדוונצ'רים בנפח בינוני. קטגוריה זאת הולכת וצוברת תאוצה ובעוד ב.מ.וו הציגה את דגמי F850GS ו-F750GS החדשים, ימאהה צפויה להציג את טנרה 700 ו-KTM את אדוונצ'ר 790. לאור כל זאת, נראה הגיוני כי הונדה תרצה להשתתף בחגיגה של הקטגוריה המתפתחת.

מגזין MCN הבריטי שוחח עם אנשי הונדה בנושא ואלו ציינו כי הם אכן שוקלים צעד שכזה. מה זה אומר? לא הרבה. אם אנשי החברה רק שוקלים את הדבר, משמע שאופנוע שכזה לא צפוי להגיע בשלוש עד ארבע שנים הקרובות.

עם זאת, אם אנשי החברה מסתירים את עובדת הפיתוח והם כבר החלו לעבוד על האופנוע, ייתכן שנזכה לראות אפריקה מוקטן בנפח של 700-800 סמ"ק בשנים הקרובות. סביר להניח שאופנוע שכזה יהיה לא רק קטן יותר בנפח – אלא גם מצומק יותר גם במחיר הרכישה.

אפריקה טווין. בקרוב דגם מוקטן?

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד