שוק הדו"ג עובר למגמת צמיחה בזכות חודש ספטמבר מוצלח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
זינוק של 50% במסירות בחודש ספטמבר האחרון מחק את ההירידות בשוק מתחילת השנה ומקרב אותנו ככל הנקרה לשיא מסירות שנתי חדש

דו"ח התוצרים של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי התפרסם היום באיחור ניכר עקב חודש החגים, אך הוא מביא איתו בשורה מעודדת. מנתוני הדו"ח עולה כי חודש ספטמבר החולף היה מוצלח במיוחד בענף עם רמת מסירות גבוהה באופן חריג לחודש זה: 1,734 כלים חדשים. לשם השוואה בחודש ספטמבר 2021 נמסרו רק 1,137 כלים – כלומר זינוק של יותר מ-50%.

עם זאת צריך לציין כי הסיבה לנתן המסירות הנמוך השנה שעברה הוא כיוון שחגי תשרי שהתקיימו בחודש ספטמבר, ובהתאם לכך הצפי הוא שהיקף המסירות בחודש אוקטובר השנה יהיה נמוך יחסית בדיוק מאותה סיבה.

בשורה חיובית ישנה גם בסיכום המצטבר של שלושת הרבעונים הראשונים של 2022. מגמת ההתקבצות בשוק מאז תחילת השנה נמחקה לגמרי, ובסך הכל עם 17,249 מסירות לעומת 17,124 כלים בשלושת החודשים הראשונים של 2021 ישנה אפילו עליה מזערית, אך עדין מוקדם לבשר על היפוך מגמה. עם זאת, גדל הסיכוי שהשנה ישבר שיא המסירות ההיסטורי שנקבעה בשנה שעברה ואולי אף יחצה רף היסטורי נוסף של 21 אלף כלים חדשים.

בחלוקה למותגים סאן יאנג המשיכה להיות המותג הנמכר ביותר גם בחודש ספטמבר עם 472 מסירות, כאשר על המקום השני נערך קרב צמוד בו הונדה עם 285 כלים הקדימה את ימאהה עם 261 כלים. קימקו ממשיכה להתאושש ומציגה חודש חיובי נוסף עם 241 כלים. במורד הטבלה של החודש החולף נמצאות פיאג'ו עם 66 כלים, ק.ט.מ עם 58 כלים, קאוואסאקי עם 37 כלים והארלי דייוידסון שהפתיעה עם מסירה של 30 כלים חדשים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד