שאלה בוערת: למה הדוקאטי פאניגאלה V4 עלה באש באמצע הרחוב?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוכב קנדי טען באתר פורומים כי האופנוע היוקרתי שלו עלה באש באמצע רכיבה. הוא פרסם תמונות של אופנוע שרוף לחלוטין, אך לאחר מכן הסיר אותן ופרסם שבחים על התנהלות החברה האיטלקית. דוקאטי: חוקרים את המקרה

גבר קנדי, המשתמש בכינוי נייטרוז (Nitrouz) באתר הפורומים של דוקאטי, טוען כי הפאניגאלה V4 שלו עלה באש באופן פתאומי. לטענתו, הוא רכב באופן רגיל למדי ברחובות ונקובר, כשהריח לפתע משהו נשרף. לדבריו, אז הוא הביט על האופנוע וגילה כי אש בוערת בו, כשלאחר מכן הוא עצר בצד וצפה באופנוע העל שלו מכולה לחלוטין על ידי האש.

ה-V4 נחשב לאופנוע הספורטיבי החזק ביותר בעולם בייצור סדרתי. מנועו המתקדם הוא בעל 214 כוחות סוס, במה שמסב גאווה מרובה לחברה האיטלקית. לכן, נראה שהיצרנית מנסה לעשות הכול כדי להרגיע את הלהבות שיש מסביב לסיפור.

אחת התמונות שנמחקו (צילום מסך מתוך motorcycle.com)

כך, לדוגמא, הפוסט המקורי בפורום נערך ובמקומו כתב אותו נייטרוז הודעה אחרת. ״תודה על כל ההודעות״, כתב הרוכב בפוסט הערוך. ״אני עובד על התקלה הזאת מול דוקאטי צפון אמריקה, ואני אעריך מאוד אם תוותרו על ספקולציות בינתיים. אני מאוד מרוצה מתגובת החברה ומשירותה בינתיים, ואני בטוח שמדובר בתקלה ייחודית ולא כזאת שתחזור על עצמה. אם יימצא המקור לתקלה, אודיע זאת לקהילה״. בנוסף, הרוכב מחק מהפורום את התמונות המתעדות את הנזק לאופנוע היקר. מלבד זאת, החברה האיטלקית הבטיחה לו כי תספק לו כלי חדש בהקדם.

אך למרות שההודעה המקורית נעלמה מהפורום, למזלנו האינטרנט זוכר הכול. אתר motorcycle.com תיעד את השתלשלות האירועים ושמר את התמונות, וכתביו אף העלו את האפשרות כי החברה מאיטליה תאלץ לעשות רי-קול לאופנוע המוערך שלה.

בכל מקרה, בכתבה באתר האופנועים הופיעה גם תגובתה הרשמית של החברה. ״אנחנו מודעים למה שקרה וחוקרים את הסיבה לכך״, נמסר מדוקאטי. ״הרוכב לא נפצע בתקרית, ואנחנו נוקטים בצעדים מיידים כדי לברר את המקור לאירוע״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד