רשת של רוכבים: עמודי הפייסבוק המומלצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לא צריך יותר מכמה אתרים ולייק על מספר עמודי פייסבוק כדי להיות מעודכנים בעולם האופנועים. אספנו לכם את העמודים החשובים

עד לפני כמה שנים, כל השיח סביב רכיבה ואופנועים היה מתקיים במהלך רכיבות, כנסים מקצועיים ובמגזינים ספציפיים. היום שיעור ניכר ממנו עבר לרשות החברתיות, בעיקר לפייסבוק, ושם הרוכבים מחליפים חוויות, דעות וביקורות. בחרנו לכם את העמודים המעניינים בעולם, כמובן חוץ מהעמוד שלנו.

עולם השטח:

Motocross Updates

עמוד המכוון בעיקר לאוהבי עולם המוטוקרוס, אבל לא רק. כל יום עולים בעמוד הזה סרטונים מדליקים ביותר העוסקים בהצלחות, כישלונות ורעיונות הנוגעים לאופנועי שטח. תענוג צרוף.

Graham Jarvis

גרהם ג'ארוויס הוא רוכב אקסטרים-אנדורו מקצוען המתחרה מסביב לעולם מטעם קבוצת הוסקוורנה. לפעמים נדמה שכל המטרה של העמוד שלו היא לעורר קנאה ברוכבי אנדורו, בין היתר באמצעות סרטונים המתעדים את היכולות הבלתי נגמרות של הרוכב הבריטי עטור הזכיות. מדי פעם עולים סרטונים היישר ממצלמת הגו-פרו שמותקנת בקסדתו, ומי שיפשפש באסרטיביות בהיסטוריית הסרטונים יגיע לכמה ביצועים מרשימים מהביקור כאן בארץ הקודש.

Cross Training Enduro Skills

עמוד המספק סרטוני הדרכה חינמיים שעיקרם העברת טכניקות הטריאל אל עולם רכיבת האנדורו. הסרטונים משלבים הדגמות ווידאו, שיטות תרגול והסברים בעל-פה ובכתב. מומלץ לכל רוכב שטח מתחיל ומתקדם.  

עולם הכביש:

Valentine rossi VR46 official

הרוכב האיטלקי המצוין המכונה ״דוקטור״ נחשב כבר כיום לאחד מהרוכבים הטובים בהיסטוריה של הענף. בזכות הישגיו ואופיו המפולפל הפך ולנטינו רוסי למותג מוביל בתחום רכיבת אופנועי כביש, ודרך עמוד הפייסבוק הרשמי שלו ניתן לקבל הצצה לשגרת אימוניו האינטנסיבית ולרגעים מסקרנים מאחורי הקלעים.

MotorCycles News

אתר האינטרנט הבריטי מביא אלינו מידע נרחב מכל סגנונות הרכיבה. החברה המחזיקה באתר ובעמוד הפייסבוק הוקמה בשנת 1955, ומאז מיצבה עצמה כאחת מחברות המדיה האופנועניות הגדולות בעולם. אם אתם רוצים לעקוב אחרי עמוד פעיל מאוד שמפרסם חדשות, מבחני דרכים, ספורט מוטורי וטיפים לשלל סגנונות הרכיבה – זה הלייק הנכון בשבילכם.

Yamaha_tmax_nation

גם אתם סוגדים לסופר-קטנוע האייקוני של ימאהה? עמוד זה מאגד את מעריצי הטי-מקס מרחבי הגלובוס, ומעניק השראה בכל הקשור לעיצוב, שיפור וביצועי רכיבה מרשימים.  

Custom Motorcycles

עמוד פייסבוק מבית אתר האינטרנט Custommotorcycles.info, אשר אמון על מידע כולל לגבי שלל סגנונות אופנועי קאסטום. בתפיסה הרווחת, אופנוע קאסטום הוא דו-גלגלי בסגנון הארלי-דוידסון, אך כל אופנוע יכול להיות קאסטום אם נעשו בו שינויים מיוחדים על בסיס אופנוע קיים או שיוצר ביחידות בודדות. בדף הפייסבוק הזה ישנה תצוגה מזוקקת של תמונות וסרטונים בנושא קאסטומים מכל התחומים.

Moto Fans

מאחורי עמוד הפייסבוק הזה, אחריו עוקבים מעל 200,000 פרופילים, עומדת חנות חולצות אינטרנטית שמציעה עיצובים מדליקים הקשורים באופנועים ומוטוריקה. בעמוד מתפרסמות תמונות מעוררות חשק של אופנועים מושקעים, וניתן למצוא בו שלל מוצרים למכירה כגון חולצות, קסדות, כפפות ועוד.

Israel best motorcycles

אין ספק שזהו עמוד הפייסבוק האופנועני-ישראלי הכי לא פוליטיקלי-קורקט שקיים. כל פוסט נוגד את הנורמה. ווילי וסטופי בכביש הציבורי, כביש מפותל במדבר שהפך למסלול מירוץ, מגרשי חנייה שהוסבו למתקני אימונים כשכל תמונה הצגה. לא סתם מעל 30,000 עוקבים ומפנקים בלייקים לתמונות המושקעות. 

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד