רייחו סנצו'רי: סקרמבלר לנערים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים הספרדית הציגה במילאנו דגם סקרמבלר בנפח 125 סמ"ק

יצרנית האופנועים הספרדית רייחו אמנם מזוהה בארץ יותר עם אופנועי השטח שלה, אך לחברה היצע כלים רחב הכולל גם אופנועי כביש ביניהם נייקד, סופרמוטו וקטנועים. בתערוכת מילאנו האחרונה הציגה החברה דגם חדש בסגנון סקרמבלר בנפח 125 סמ"ק בשם סנצ'ורי (Century).

הצגת הדגם החדש עבור החברה היא חגיגית ומסמלת 75 שנה להיווסדה. על פי אנשי החברה ההשראה לדגם החברה הוא רייחו 175, שיוצר מאמצע שנות החמישים ועד אמצע שנות השישים. כאמור, הציגה החברה דגם חדש בנפח 125 סמ"ק עם סגנון רטרו בדמות דגם סקרמבלר.

האופנוע החדש מונע על ידי מנוע בנפח 125 סמ"ק, מקורר נוזל, המגיע מקונצרן פיאג'ו וניתן למצוא אותו בין היתר בדגמי 125 סמ"ק של אפריליה כמו טואנו ו-RS125. הגלגל מלפנים בקוטר 18 אינטש בעוד האחורי בקוטר 17 אינטש וכפי שניתן לראות, הם מצוידים בצמיגים עם נטייה לשטח, כיאה לסגמנט, כשגובה המושב 79 ס"מ. מלפנים יש מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ודיסק בקוטר 280 מ"מ, בעוד מאחור יש צמד בולמים ודיסק בקוטר 220 מ"מ. האופנוע מצויד במיכל דלק בנפח 18 ליטר, שלבטח יספקו טווח רכיבה מרשים, כשהמשקל העצמי 135 ק"ג.

נראה כי קטגורית הרטרו הולכת וצוברת תאוצה והיצרניות השונות מבינות את הפוטנציאל הקיים גם אצל הדור הצעיר. לאחרונה ראינו כי הוסקוורנה הציגו את דגמי ויטפילן וסורטפילן 401 ובנלי את לאונצ'ינו, אך דגמי סקרמבלר בנפח 125 סמ"ק הם עדיין מחזה נדיר ואנו משערים כי מגמה זאת תשתנה בקרוב.

משיחה עם ה.מ מוטורס, יבואנית רייחו בישראל, נמסר כי הם שוקלים בימים אילו את הרחבת היצע דגמי היצרן בארץ כך שיכלול גם את דגמי הכביש של החברה ואם אכן תתקבל החלטה להביאם ארצה, סביר להניח כי גם סנצ'ורי יגיע לישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד