רוצים לקנות ק.ט.מ RC? דור חדש צפוי להופיע בקרוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
צילומי ריגול שפורסמו בעולם חושפים שינויי עיצוב מעניינים באחד מדגמי האופנועים הפופולארים בישראל. חשיפת הדור החדש צפויה בהמשך השנה

ק.ט.מ. מבצעת בימים אלה נסיעות מבחן בדגמי הדור הבא של RC 125 ו-RC 390 לקראת השקתם מאוחר יותר השנה. תמונות ריגול שפורסמו באירופה – בהן נראים דגם ה-125 סמ"ק החדש במבחנים שהחברה מבצעת בספרד ובאוסטריה במקביל – מגלות לא מעט שינויים שהגיע זמנם.
נראה שלמעט המנועים – אופנועי RC החד-צילינדרים הקטנים של ק.ט.מ. עוברים כעת חידוש מוחלט שכולל את החלפת כל חלקי הפלסטיקה, כאשר כמה מהם הוחלפו בפאנלים שקופים אופנתיים. התוצאה היא עיצוב כללי "רזה" יותר, שיושב על תת-שלדה עדינה יותר מזו של הדגם היוצא.
חלקי הפלסטיקה בצידי האופנוע נראים כאילו הם מונחים בשני רבדים נפרדים וביניהם מתאפשרת זרימת אוויר לקירור המנוע.

ק.ט.מ RC390. בקרוב שדרוג משמעותי למראה המוכר



גם עיצוב מיכל הדלק שונה כעת באופן משמעותי, ונראה כאילו קיימת הפרדה ברורה בין החלק הקדמי, שבו מאוחסן הבנזין, לבין החלק האחורי שלתוכו נדחס מסנן האוויר של המנוע.
פלסטיקה שקופה משולבת בחלק הקדמי, מן המשקף שמעל לפנס הראשי ואל עבר שני צדדי האף, לכיוון מאותתי הצד. העיצוב האופייני לק.ט.מ. של פנס מפוצל לא רק נותר כסימן היכר אלא אף זכה להגזמה מתוחכמת.
מתמונות הריגול נראה שהמתלה האחורי נותר דומה לזה של הדגם היוצא, וכך גם בולמי הזעזועים הקדמיים ובלמי הדיסק.

מסך התצוגה של האופנוע החדש, כמו בדגמים האחרונים של היצרנית האוסטרית, הוא מסך TFT שמחליף את תצוגת ה-LCD המיושנת, ומן הסתם יציע אפשרויות תצוגת מידע שונות, ויתכן שגם קישורית בלוט'ות לטלפון הסלולרי.
יחידות ההנעה לא צפויות להשתנות, למעט העובדה שיהיה מדובר בגרסאות עדכניות של מנועי ה-125 ו-378 סמ"ק המוכרים שהותאמו לתקן יורו 5, וכבר הוצגו לאחרונה בדגמי דיוק 125 ו-390 העדכנים. 

כאמור, לנוכח מצב הכלי, ועצם השתתפותו בניסויים מעשיים, נראה סביר שהאופנועים החדשים יושקו בתוך חודשים אחדים כדגמי 2022. זה אומר שבישראל, שדגמי ה-RC הם אחד הדגמים המצליחים בקטגוריית אופנועי ה-A1/A2 קטני הנפח, הסיכוי לראותם הוא לקראת סוף השנה הקלנדרית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד