רוכבי אופנועים: הנה למה לא להעיר לנהג מכונית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משטרת פלורידה מחפשת נהג מאזדה 3 שהתנגש בכוונה ברוכב סוזוקי ופצע אותו

משרד השריף של מחוז סאראסוטה שבפלורידה מנסה לאתר נהג מאזדה 3 אשר פגע עם מכוניתו בכוונה ברוכב                      סוזוקי GSX-R1000 במטרה לגרום לו נזק, וזאת במהלך ויכוח בין השניים.

 

 

הפגיעה המכוונת, שתועדה על-ידי נוסעי מכונית שלישית, התרחשה בשיאו של ויכוח שהתגלע בין השניים עוד לפני תחילת הקטע שמצולם בסרטון, אם כי צפייה בקטע כולו מוכיחה בעיקר שאם אתם רוכבים על כלי דו גלגלי עדיף להיות חכם מאשר צודק. לדברי רוכב האופנוע, דריין הנדריקסון בן ה-33, הויכוח החל לאחר שהוא העיר לנהג המאזדה לגבי חפץ או אשפה שזה השליך החוצה מחלון מכוניתו, אם כי רגע לפני הפגיעה קל להבחין בכך שגם הנדריקסון לא טמן את ידו על כידון האופנוע ולכל הפחות שלח תנועה מאיימת לעבר נהג המכונית.

התוצאה, שמעוררת חלחלה אצל כל רוכב, היא שנהג המאזדה סטה בחדות, ובכוונה, ימינה, מתוך מטרה לפגוע ולגרום לנזק – והטיח את האופנוע והרוכב לכיוון המדרכה. למרבה המזל הנדריקסון פיספס בסנטימטרים עמוד תאורה שמוצב לצד הכביש, וכך ניצל מפגיעה קשה או אף ממוות.

 

 

כתב העיתון הנחשב הראלד טריביון, אשר מביא את הסיפור והעלה את הסרטון לאתר ולערוץ היוטיוב, דיווח שנכון ליום שני השבוע (שעון ישראל, שלישי בארה"ב), הנהג הפוגע טרם נתפס, ואילו הרוכב נחלץ במזל עם מספר צלעות שבורות ונזק כבד לאופנוע.

בשנים האחרונות, ככל שנעשה יותר שימוש במצלמות וידאו שמותקנות במכוניות ובטלפונים סלולריים, אנחנו נתקלים באלפי מקרים שבהם נהגי מכוניות פועלים תחת "זעם כבישים" – שהיא תופעה פסיכולוגית מוכרת שמתארת אגרסיביות של נהגי מכוניות שחשים מוגנים בתוך מרכב המכונית. למרבה הצער, "הבורג שמשתחרר" לנהגים במצבים כאלה גורם להם להתעלם מן הנזק הפיזי העצום שהם גורמים לרוכבי דו-גלגלי בגלל הפסיכוזה שלהם.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד