רוכבים למען נפגעי הצלילות בקישון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מסע אופנועים להעלאת המודעות למצבם של נפגעי הצלילות בקישון ייצא ביום שישי בבוקר מגלילות אל עצרת מול בסיס השייטת בעתלית

 

כרוכבים אנחנו רואים את עצמנו מחויבים לכל פעילות שמקדמת את הקבוצות השונות שלנו, ובוודאי לפעילויות שמקדמות את התדמית של הרוכבים בעיניי הציבור. על אחת כמה וכמה, כאשר מתארגנת יוזמה של רוכבים למען מטרות חברתיות חשובות – אנחנו מצטרפים אליה בכל הכח ומקווים שגם אתם בעניין.

אלן כץ, אופנוען עשוי ללא חת, מקדם בימים אלה את העלאת המודעות ללוחמי צה"ל שבריאותם נפגעה בגלל צלילות בנחל הקישון המזוהם. נושא זה אמנם עלה לא אחת מבחינה תקשורתית, אבל כרגיל במקומותינו הוא נזנח ואיתו גם אזרחים, לוחמי עבר שבחרו לתת את הכל למען הגנת המולדת.

אנחנו, הרוכבים, נסייע למאבק של נפגעי הקישון באמצאות מסע רכיבה לאורך כביש החוף אשר יסתיים בעצרת הזדהות מול בסיס השייטת בעתלית. מחר, יום חמישי, בשעה 09:00 , ניפגש בחניון הסינמה סיטי בגלילות. מארגני האירוע, ובראשם אלן כץ, הכינו כיבוד קל לרוכבים, והם מתכננים לצאת בשעה 10:00 על כביש החוף לכיוון עתלית. על-פי התכנון צפויה ההגעה לעתלית בשעה 11:00, ורוכבי הצפון מוזמנים להצטרף ישירות לשם.

המסע כולו מבוצע כמובן באישור משטרתי וילווה על-ידי המשטרה. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של המסע.

 

 

אלן כץ: "הם שמרו עלינו ועכשיו הזמן שלנו לשמור עליהם. מכנים אותם 'אנשי הדממה' – ולא סתם. גם היום כשהם מנהלים מאבק למען זכויותיהם, הם עושים זאת בדממה. אנחנו, הציבור, צריכים לזעוק את זעקתם. מטרת מסע האופנועים היא להדליק זרקור על נקודה אפלה זו. אין בכוונתנו ליצור הפגנה סוערת אלא מסע שבו ישתתף מספר גדול של אופנוענים שייסעו יחד עד לבסיס חיל הים בעתלית. המסע נערך בשיתוף עמותת העטלף, עמותת בוגרי שייטת 13 שפועלת רבות למען בוגרי היחידה. אני קורא לכל אחד שמחזיק כלי רכב דו גלגלי להצטרף למסע זה ולעזור להעלות נושא זה לסדר היום".

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד