ק.ט.מ מציעה: רכבו 1,000 קילומטרים בשטח ובכביש וקבלו פרסים

רכבו 1,000 קילומטרים בשטח וקבלו פרסים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לא משנה על איזה אופנוע אדוונצ'ר אתם רוכבים, ק.ט.מ ואפליקציית הניווט והקהילה רייזר מחלקות פרסים למי שירכוב 1,000 קילומטרים "חווייתיים" בתוך שבעה ימים.

ק.ט.מ, בשיתוף אפליקציית הניווט והקהילה 'רייזר', מפיקות את 'שבוע ההרפתקאות העולמי' בין ה-5 ל-11 ביולי, ומציעות פרסים ותהילת עולם למי שירכבו את 1,000 הקילומטרים המעניינים ביותר – לא משנה על איזה אופנוע.

 

רכבו 1,000 קילומטרים בשטח וקבלו פרסים

 

כדי להשתתף במבצע צריך להוריד את אפליקציית 'רייזר', שמציעה בדרך כלל שירותי ניווט וקהילה תמורת דמי מנוי חודשיים או שנתיים, ולהירשם לאירוע 'שבוע ההרפתקאות העולמי'. לרגל האירוע אפשר להירשם לאפליקציה ולאירוע בחינם. כל מה שנשאר לעשות לאחר מכן זה לעלות על האופנוע, לרכוב לפחות 1,000 קילומטרים במהלך שבוע אחד, ולבצע בכל יום אתגר יומי שיוטל  על הרוכבים על-ידי מפעילי האפליקציה.

אז למי שחיפש את ההזדמנות המושלמת לצאת ולהוסיף קילומטרים על מד המרחק שלו, ותוך כדי כך לטחון מחדש את המסלולים החביבים עליו – או את אלה שתמיד רצה לעשות – זאת ההזדמנות. חשוב לזכור שחלק מן הרעיון הקהילתי/שיתופי של 'רייזר' הוא לחלוק את החוויה, ובעיקר את המסלולים, עם שאר חברי קהילת האדוונצ'ר העולמית. ק.ט.מ ורייזר מבטיחות לתגמל את הרוכבים ההרפתקנים ביותר בפרסים יומיים ושבועיים, ואף להוסיף אותם אל היכל התהילה של העמוד הרשמי של אירוע 'שבוע ההרפתקאות העולמי' ובערוצי המדיה החברתית העולמיים של ק.ט.מ.

 

רכבו 1,000 קילומטרים בשטח וקבלו פרסים

 

בכל יום מימות האירוע יצטרכו הרוכבים לעמוד באתגרים שונים, וככל שאפשר להבין מתנאי האירוע – כל רוכב שישלים רכיבה של 1,000 קילומטרים או יותר יקבל גם פרס אישי. כאמור, למרות שק.ט.מ הוא הספונסר הבלעדי של האירוע – הוא פתוח להשתתפות של כל רוכבי האדוונצ'ר בני כל המותגים, והמטרה המוצהרת היא חיזוק הספורט והעיסוק הזה בכללותו, וחיזוק הקהילות שעוסקות בו.

מפעילי אפליקציית 'רייזר' (RISER) טוענים שהם שואפים להעצים את חוויית רכיבת האדוונצ'ר ולשתף בה את כלל הרוכבים. האפליקציה מאפשרת לעקוב אחר הנתיב שבו רכבת ברכיבת השטח, לבנות לעצמך "ספר שבילים/טיולים", לגלות מקומות ושבילים שכבר נסקרו על-ידי רוכבים אחרים, לקבל תחזיות מזג אוויר, ולא פחות חשוב: לחבור אל קהילות וקבוצות של רוכבים אחרים, כי בתכל'ס – לא כיף לרכוב לבד, ובעיקר בשטח.

 

רכבו 1,000 קילומטרים בשטח וקבלו פרסים

 

"שבוע ההרפתקאות העולמי", אומרים אנשי ק.ט.מ, "כפי שהשם מרמז, פתוח לכל העולם. זה באמת לא משנה איפה אתה גר, כל עוד יש לך גישה לאפליקציית הטלפון החכם RISER ויש סוחר של ק.ט.מ במדינה שלך או באזור הקרוב אליך". לדברי המארגנים, 'שבוע ההרפתקאות העולמי' הוא יוזמה עולמית שמטרתה לעודד את כל רוכבי האופנוע לרכוב יותר.
אנשי ק.ט.מ עדיין לא סיפרו מה יהיה הפרס הגדול שלהם אבל כן מספרים שכדי לזכות בו צריך להשלים לפחות ארבעה מתוך שבעת האתגרים היומיים שיופיעו באפליקציה.

 

רכבו 1,000 קילומטרים בשטח וקבלו פרסים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד