ק.ט.מ חושפת את דגמי האנדורו של 2019

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית האוסטרית חושפת את דגמי האנדורו ארבע ושתי פעימות העדכניים לשנת 2019. בניגוד לדגמי המוטוקרוס, השינויים מינוריים למדי השנה

בהתאם למסורת בה נחשפים דגמי השטח לשנה הבאה בראשית הקיץ, חשפה ק.ט.מ בסוף השבוע האחרון את דגמי האנדורו והמוטוקרוס שלה לשנת 2019. בתחום האנדורו הסתפקו בק.ט.מ בשינויים מינוריים למדי השנה, זאת בניגוד לדגמי המוטוקרוס (SX) והקרוסקאנטרי (XC) שזכו לשינויים מקיפים ועמוקים יותר.

דגמי הארבע פעימות זכו לקראת שנת 2019 למזלג WP XPlor בעל כיול קשיח יותר, כשבולם ה-PDS האחורי קיבל שסתום החזרה חדש לפעולה חלקה יותר וכיול חדש. ישנה גם סוללת ליתיום-יון חדשה ומחוזקת עבור המתנע החשמלי. בנוסף, לדגמי 2019 ישנו כיסוי מושב חדש עם פסי גומי מיוחדים למניעת החלקה, וכמתבקש ישנה גם צביעה וגרפיקה עדכנית כדי להבדיל את הדגמים החדשים מדגמי השנה החולפת. דגמי הסיקס דייז נבדלים כמו תמיד בתוספות כמו משולשים מצופי אנודייז, מגן קרבון לסעפת הפליטה וכמובן צביעה שונה וקרבית ומושב שונה.

בשנה שעברה החידוש הגדול של ק.ט.מ היה בשנה עם הצגת דגמי השתי-פעימות המוזרקים, כך שהשנה יכלו דגמים אלו להסתפק בעדכונים מינוריים למדי. רשימת העדכונים לדגמי ה-250 וה-300 הדו-פעימתיים כוללת את אותם שינויים של דגמי הארבע פעימות, כשבנוסף יגיעו דגמים אלו בשנה הקרובה עם בלמים של ברמבו וחישוקים בעלי חישורים שחורים.

הדגמים הדו-פעימתיים הקטנים יותר בנפחי 125 ו-150 סמ"ק המיועדים לדור הצעיר עברו שינויים מקיפים יותר. הם אמנם לא עברו לשימוש בהזרקה, אך קיבלו צילינדר חדש עם פתח פליטה משופר ושסתום כוח חדש. אלו מצטרפים למצמד חדש ותיבת הילוכים עם יחסי העברה משופרים.
דגמי האנדורו החדשים של ק.ט.מ אמורים לנחות בישראל לקראת סוף שנת 2018.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד