קימקו במילאנו: אקסייטינג 400 חדש ודגמי תיור הרפתקני בדרך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לא רק אופנועים חדשים הגיעו לתערוכת מילאנו לערוך את חשיפת הבכורה שלהם, אלא גם מספר קטנועים מעניינים. אחד הדגמים המעניינים שנחשף לראשונה לעולם הוא האקסייטינג S החדש היורש את מקומו של האקסייטינג הוותיק.

עיצובו של האקסייטינג S שונה לחלוטין מאשר זה של קודמו, עם חזית בעלת פנסי LED צרים המזכירה את זו של ימאהה Xmax החדש ומראה דינאמי יותר מזה העגלגל והשמנמן של הדגם היוצא. בירידה לפרטים כולל האקסייטינג S כמה חידושים כמו משקף קדמי חדש ומתכוונן, מושב הנפתח בשני חלקים ותאורת LED מרשימה גם מאחור.



לוח המחוונים חדש לחלוטין וכולל חידוש, כשבין מד המהירות משמאל וצג המידע הדיגיטלי מימין ישנו מסך TFT צבעוני המשמש את מערכת המדיה והניווט החדשה שפותחה על ידי קימקו ומכונה Noodoe. מערכת זו מאפשרת גם חיבור אל הטלפון הסלולרי והצגת אפליקציות כמו וואטסאפ ופיייסבוק בנוסף לתצוגת מערכת הניווט, ותוצג רשמית רק בתחילת 2018, כך שכרגע גם לא ברור באילו שווקים היא תוצע.

בקימקו לא פרסמו כמעט פרטים טכניים על האקסייטינג S למעט העובדה שהוא יוצע בתחילה בגרסת 400 סמ"ק, העושה שימוש במנוע של האקסייטינג המוחלף. נתוני התפוקה נותרו ללא שינוי, כשההספק עומד על 35.5 כ"ס והמומנט על 3.8 קג"מ. בנוסף מציינים בקימקו כי המזלג הקדמי יהיה מצויד בשני משולשים, בדומה לנהוג באופנועים וגם בימאהה Tmax.



נעים להכיר: סדרה C
לצד האקסייטינג S הסדרתי הציגה קימקו את סדרה C החדשה שלה המוגדרת אמנם כקונספט, אך בפועל מדובר באבטיפוס כמעט מוגמר לסדרת קטנועי טורינג/אדוונצ'ר חדשה עם גלגלים גדולים. כבר לפני כחודשיים סיפרנו לכם על הכוונה של קימקו להציג דגם טורינג/אדוונצ'ר שכזה, כאשר הרמזים היו כי מדובר במתחרה להונדה X-ADV. ואכן, הכיוון התיורי בהחלט מובחן בשני בדגמים אשר מוצגים במילאנו, אך הם נעדרים את מאפייני השטח המובהקים של ההונדה, למעט כנף קדמית גבוהה.

הדגם הראשון מכונה CV2, כשהוא מתאפיין בנוסף לכנף הגבוהה ולגלגלים הגדולים בפריטי תיור כמו משענת מתכוננת לרוכב ואפשריות לזיווד תואם. בדגם השני והמפתיע הוא CV3, שהוא למעשה גרסת תלת גלגל ל-CV2, עם מתלה קדמי המורכב ממזלג לכל אחד מהגלגלים. בנוסף ישנה גם שמשה קדמית וגג העוטף את הרוכב, בדומה לקונספט של ב.מ.וו C1 מלפני שני עשורים.



מבחינה מכאנית שני הדגמים מתבססים על קימקו AK 550, כאשר בנוסף ליחידת ההנעה הזהה
ההינע סופי מתבצע באמצעות רצועה, הזרוע אחורית המחוברת לבולם אופקי והקאליפרים מתוצרת ברמבו. התוצאה הסופית נראית מוגמרת למדי, והשאלה הגדולה היא מתי תגיע סדרה C לאולמות התצוגה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד