צפיית סופ״ש: חמש פרסומות האופנועים הגדולות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מירידה על המתחרים, דרך בדיחות גסות ועד פוזות מביכות - לא חסרים פורמטים שינסו לשכנע אתכם לקנות אופנוע מסויים. צפו ביציאות המוצלחות באמת

בימים בהם הווידאו שולט בכל פלטפורמה אינטרנטית והפרסומות מציפות כל חלקת טלוויזיה אטרקטיבית, חסרות פרסומות שיכולות לעשות לנו קצת פאן – כלומר פרסומות לאופנועים. חרשנו את הרשת כדי למצוא את חמש פרסומות האופנועים הטובות של השנים האחרונות, כשהקווים המנחים היו יצירתיות, מקוריות ויכולת שכנוע. התוצאה לפניכם.

לפרסומת הזאת של אינדיאן מ-2013 יש פאנצ׳ אדיר וממש מפתיע. דרך פס הקול, השיר שברקע והנחתת ההסתלבטות על הארלי דיווידסון – קברניטי החברה משדרים את הרושם שהם לא מפחדים להסתכל למתחרה הענקית והישירה בלבן של העיניים ולהגיד: "אנחנו נמחץ אתכם!". כבוד.

״ויקטורי״ (Victory motorcycles) היא חברת בת של יצרנית הענק האמריקאית פולאריס. בפולאריס החליטו לייצר אופנועי ספורט-טורינג וקרוזרים כשהשראתם המוצהרת היא הארלי-דיווידסון. הפרסומת הזו מדגישה את הנוחות, הפוטנציאל והטירוף שהאופנוע יעורר בך כרוכב שאוהב את הגז, וזאת דרך מגוון דימויים של עוצמה שמשוגרים לכם לתוך העיניים.

בפרסומת הזאת לחנות האופנועים AZ גבר מספר לחברו שקנה דוקאטי וששכב עם בת הזוג שלו. אתם יכולים לנחש בעצמכם לאיזה חלק בשיחה החבר שם לב, במה שממחיש את חשיבות הכלי בעיני הרוכב ובעיני אוהב האופנועים. כמו בפרסומות רבות מעולם האופנוענות, החפצת הנשים משחקת תפקיד לא קטן.

המוזיקה, העריכה המדויקת והביצוע המושלם בפרסומת לחנות הציוד Motorcycle Superstore באה להזכיר לנו את הרגע המדויק בו שיחות והסברים על רכיבה נהיים אמוציונליים. הם ממש מצליחים לשכנע בכך שמדובר בחנות שתבין אותך, בחנות שנושמת בנזין.

מהשרשרת המסתובבת ועד לרגבי האדמה המתעופפים ביציאה מהסיבוב, הפרסומת הזאת משכנעת שאתה רוצה ימאהה YZ. הצילומים המושלמים, הראיונות והתסריט ממש גורמים לך לדקלם – אני רוצה לאתגר את עצמי, להתרגש, להיות הכי טוב. אני רוצה YZ.

כמעט נכנסו לרשימה:

אם פספסנו פרסומת אהובה במיוחד, אתם יותר ממוזמנים לצרפה בתגובות.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד