פנים חדשות לסוזוקי GSX-S1000

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הספורט נייקד השרירי של סוזוקי עבר רענון מקיף שכולל עיצוב מתריס ומודרני, מנוע עדכני וכמובן גם תוספת מערכות עזר אלקטרוניות

כמעט 7 שנים לאחר שהוצג לראשונה, סוזוקי מבצעת רענון מקיף לאופנוע הליטר ספורט נייקד שלה GSX-S1000. הרענון מגיע בדיוק בזמן לא רק בגלל גילו המתקדם, אלא גם בגלל הצורך לעמוד בתקנות יורו 5. עם זאת, למרות המראה העדכני, לא מדובר באופנוע חדש אלא במתיחת פנים מקיפה.

עיצובית ניתן להבחין ש-GSX-S1000 קיבל חזית חדשה עם צמד פנסיי LED ראשיים מרובעים המוצבים זה מעל זה ומראה מנימליסטי נטול מסיט רוח. חיפויי הצד של האופנוע גם הם עוצבו מחדש בהשראת העזרים האווירודינמיים של אופנועי ה-MOTO GP וישנו גם מיכל דלק חדש שגדל ב-2 ליטר ונפחו עומד מעתה על 19 ליטרים.



המנוע עבר את מסכת השינויים המקיפה ביותר. הנפח אמנם נותר זהה אך שורת שדרוגים כמו גלי זיזים וקפיצי שסתומים חדשים, מערכת הזרקה חדשה, תיבת אוויר מוגדלת ומערכת פליטה 4-1-2 אפשרו לעמוד בתקני זיהום האוויר המחמירים וגם להעניק תוספת קלה של 2 כ"ס להספק המרבי העומת מעתה על 152 כ"ס. נתון ההספק נותר דומה, 9.8 קג"מ, אך בסוזוקי טוענים כי שופרה זמינות הכוח והוא מתקבל 250 סל"ד מוקדם יותר.

סוזוקי GSX-S1000 קיבל גם חבילה עדכנית של מערכות עזר אלקטרוניות הכוללת שלושה מצבי רכיבה, מערכת בקרת משיכה בעלת חמישה מצבים, קוויקשיפטר ומערכת סיוע בתחילת תנועה. בנוסף מצמד מחליק הוא מעתה ציוד סטנדרטי וישנו לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני חדש.



שלדת האלומיניום של האופנוע נותרה ללא שינוי משמעותי, וכך גם הזרוע האחורית העשויה אלומינים. עם זאת מערכת המתלים, הכוללת מזלג הפוך 43 מ"מ ובולם אחורי מתוצרת קאייבה, עבורו כיול מחודש. מערכת הבלימה שודרגה ומעתה עושה שימוש מלפנים בקאליפר רדיאלי מתוצרת ברמבו.
סוזוקי תציע את GSX-S1000 החדש בשלושה צבעים (כחול, אפור ושחור) והוא צפוי להגיע לאולמות התצוגה באירופה בסתיו הקרוב, ומעט לאחר מכן גם לישראל

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד