פאנטיק עוברת למטרו מוטור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים הנוסטלגית פאנטיק מתניעה מחדש את פעילות בישראל, הפעם תחת ידיה של מטרו מוטור כאלטרנטיבה אטקרטיבית וזולה בתחום האנדורו לצד הקאבלרו המדליק למוגבלי הרשיון

מטרו מוטור מרחיבה את היצע המותגים הגדול אותם היא מייבאת לישראל ומוסיפה בימים אלו לקולקציה גם את פאנטיק. פאנטיק היא יצרנית אופנועים איטלקית שהחלה את דרכה ב-1968 והתמחתה בעיקר בדגמים קטני נפח ובכלים לרכיבת שטח. בישראל פאנטיק עשתה חייל בתחילת שנות ה-80', ואם התחלתם את דרככם המוטורית בתקופה ההיא אז דגמי ה-50 סמ"ק של פאנטיק ובראשם הקבאלרו היו הפנטזיה האולטימטיבית שלכם.

על כניסתם של היצרניות היפניות לישראל פאנטיק נעלמה מהשוק המקומי, אך נשארה יצרנית בוטיק של אופנועים קטני נפח, בעיקר לשוק האיטלקי. בשנים האחרונות פאנטיק זוכה לפריחה מחודשת עם קו מוצרים עדכני, ככולל דגמי אנדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו שלצידם מוצעת משפחה של דגמי סקרמבלר מעוצבים הנושאים את השם מיתולוגי קאבלרו. בנוסף מייצרת פאנטיק גם קורקינטים ואופניים חשמליים.

לפני כשנתיים רכשה פאנטיק את יצרנית המנועים מינארלי מידי ימאהה, וכך השיגה גישה למנועים מודרניים אותם יצרה מינארלי עבור דגמי האנדורו של ימאהה באירופה. גם תחום המרוצים לא נזנח, ופאנטיק משקיעה בעיקר בתחום המוטוקרוס והאנדורו באירופה וזוכה להצלחות נאות יחסית לגודלה הצנוע, כאשר מקס ספיס הרוכב על אופנוע של החברה זכה באליפותה מוטוקרוס האירופאית.

את הקאמבק לישראל עשתה פאנטיק לפני מספר שנים על ידי Stomp Racing, יבואן קטן שממוקם בנתניה ומייבא גם את דגמי המיניבייק לילדים של החברות Stomp האיטלקית ו-YCF. כעת כאמור עבר הזיכיון של פאנטיק לידי מטורו מוטור, שמתכוונת לדחוף את המותג בעיקר בתחום השטח כאלטרנטיבה נגישה וזולה יותר לדגמי בטא.

בשלב ראשון מגיעים ארצה דגמי האנדורו 125 סמ"ק שתי פעימות ו-250 ארבע פעימות , כאשר באירופה מציעה פאנטיק גם דגמי 125 ו-450 סמ"ק ארבע פעימות ודגם 50 סמ"ק שלא רלוונטי לישראל. דגמי האנדורו של פאנטיק מגיעים כשהם מצוידים בין היתר במתלים מתכווננים מתוצרת קאייבה ומערכת פליטה מתוצרת Arrow. המחירים עומדים על 53 אלף ש"ח לדגם ה-XE125 ו-66 אלף ש"ח עבור דגם ה-XEF250.

בנוסף מוצע גם דגם 250 ארבע פעימות למתחילים הנקרא טריאל עם מכלולים בסיסיים ומנוע מתון במחיר אטרקטיבי למדי של 35 אלף ש"ח.עבור רוכבי המוטוקרוס, וכדי לא לפגוע בדגמי המוטוקרוס של ימאהה וקאוואסאקי אותם היא מייבאת, מוצע בארץ רק דגם המוטוקרוס 125 הדו-פעימתי של פאנטיק במחיר של 41 אלף ש"ח ורישוי אפור כמובן.

גם הקאבלרו המדליק בעל עיצוב הסקרמבלר-רטרו עושה עליה בגרסת ה-500 שלו (באירופה ישנה גם גרסת 125 סמ"ק). המנוע בקאבלרו הוא סינגל מוזרק בנפח 449 סמ"ק המספק 40 כ"ס והוא מגיע עם מפרט הכולל פנסי LED, מזלג קדמי הפוך, בולם אחורי מתכוונן וחישוקי שפיצים עם צמיגים דו-שימושיים. מחירו של פאנטיק קאבלרו 500 עומד על 48 אלף ש"ח מה שמציב אותו מול כלים כמו הוסקוורנה סווארטפילן 401.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד