נורטון עובדת על סקרמבלר חדש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים הבריטית ממשיכה בצמיחה המחודשת, כשהיא חושפת איורים לאופנוע סקרמבלר הנמצא בתהליכי פיתוח ונושא את השם אטלס

נורטון ממשיכה בצעדי ההתרחבות. כמעט 5 שנים לאחר שחזרה מותג האופנועים המיתולוגי לפעול, מנסים אנשי החברה בצעדים מדודים להרחיב את היקף המכירות ולהיכנס לנישות חדשות. עד כה כלל ההיצע של נורטון את הדגמים הקלאסיים קומנדו ודומיניטור על בסיס מנוע הטווין המקבילי מקורר האוויר, לצד אופנוע הסופרבייק החדש והאקזוטי עם מנוע ה-V4. אלא שכדי לשרוד בעולם תחרותי צריכה נורטון להציע דגמים נוספים, רצוי עממים יותר ובקטגוריות אופנתיות, וזה בדיוק מה שעושים בחברה.

בימים האחרונים חשפה נורטון איורים לאופנוע סקרמבלר חדש, שעל פי הדיווחים השונים אמור להופיע בגרסתו הסדרתית בחודש נובמבר הקרוב. נישת אופנועי הסקרמבלר הפכה להיות הפופולארית במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר בקרב היצרניות האירופאיות, עם הצגת משפחת הסקרמבלר של דוקאטי ודגמים נוספים בסגנון מבית טריומף והוסקוורנה, כשגם יצרניות נוספות לוטשות את עיניהן לנישה זו.

הבחירה בנישת הסקרמבלר היא טבעית למדי עבור נורטון, גם כיוון שקטגוריה זו פורחת, גם כיוון ששלושה מארבעת הדגמים אותם היא מציעה הם בסגנון רטרו, וגם כיוון שבעברה המפואר של נורטון נוצרו דגמי סקרמבלר על בסיס אופנועיה בשנות ה-60', בעיקר על דגם האטלס שהיה הטוין הגדול והחזק של החברה.

השם אטלס ישמש את נורטון גם לסקרמבלר החדש, אך הוא לא יתבסס על דגמי הקומנדו והדומיניטור. האטלס יבנה על בסיס שלדה חדשה המותאמת לסגנון הסקרמבלר הרבי, כשהמנוע על פי דיווחים זרים יהיה טווין מקבילי בנפח 650 סמ"ק, שהוא למעשה נגזרת של מנוע ה-V4 מדגם הסופרבייק של החברה ויוצע את המנוע בשתי רמות הספק של 70 ו-100 כ"ס. העיצוב לפחות על פי האיורים הוא סקרמבלרי טיפוסי, עם פנס קדמי עגול, מסיט רוח זעיר, כידון גבוה ומושב שטוח המשתלב במיכל דלק מעוגל בסגנון קלאסי של אופנועים משנות ה-60' וכמובן מפלט גבוה.

האופנוע כאמור אמור לערוך בכורה בחודש נובמבר הקרוב ומחיר היעד ההתחלתי יהיה כ-10 אלף פאונד (באזור מחירי הדוקאטי סקרמבלר המאובזרים)  מה שבהחלט אמור למשוך קהל ולקוחות חדשים לנורטון.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד