מעצבי ב.מ.וו מתגייסים למען הפילים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מעצבי חטיבת האופנועים של ב.מ.וו התבקשו לעצב פיל בהשראת אופנועי החברה. המטרה: להשיג כמה שיותר כסף במכירה פומבית, שהכנסותיה יגיעו לבתי חולים המטפלים בחיה

המעצבים של חטיבת האופנועים של ב.מ.וו רגילים למשימות מאתגרות, אך ב-99% מהמקרים הן קשורות לכלי עם שני גלגלים ומנוע במרכז. עם זאת, ב-2016 הם קיבלו משימה שונה במקצת: לעצב פסל של גור פילים בגובה של מטר וחצי.

הקשר בין החברה ממינכן לפילים נעשה באמצעות העמותה התאילנדית ״מצעד הפילים״. זאת קראה לחברות שונות לעצב גור פילים משלהן, כשלאחר מכן הפסלים יוצגו ברחבי העולם ולבסוף ימכרו במכירה פומבית. כל ההכנסות ילכו לבתי חולים לפילים באסיה.

״זה לא היה קל״, סיפר לאתר הרשמי של ב.מ.וו ראש מחלקת העיצוב בחברה אלכסנדר בוקן. ״המעצבים נאלצו להתמודד עם עיצוב חפץ שרחוק מאוד מהעבודה היומיומית שלהם. האתגר הקשה ביותר היה להתרגל לעיצוב של חיה, כשהמעצבים בכלל מגיעים מרקע טכנולוגי. לבסוף החלטנו לפשט את הרעיון של אופנוע, וליישמו על הפסל שנבנה״.



אחרי שבועיים, למעצבי המחלקה היו 10 טיוטות. לאחר מכן נערכה ישיבה בה נופו שלושה רעיונות, ולאחר מכן נערכה ישיבה נוספות בה נופו ארבעה רעיונות. ״לא היו לנו צבעים ספציפיים או דגמים מסוימים של אופנועים להם רצינו לדמות את הפיל״, הוסיף אלכסנדר. ״לכן יצאו לנו רעיונות שהם מאוד שונים האחד מהשני״.

לבסוף, מעצבי החברה יצרו שלושה פסלים שונים. בראשון, גופו של הפיל התבסס על טנק דלק של אופנוע ישן; בשני מנוע שנחצה הוצב משני צדי הפיל כאוזניים; והשלישי היה מחווה לדגם הקונספט Lac Rose בסגנון הרטרו  ונצבע כמותו בשילוב של כתום ולבן. פסלים אלו מוצגים בתערוכה במומביי שנפתחה בשבוע שעבר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד