ממוטוקרוס לאנדורו: הונדה CRF450RX בישראל

הונדה CRF450RX
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה מציעה את גרסת האנדורו של CRF450 תמורת 71 אלף ש"ח לזמן מוגבל

חברת 'מאיר', יבואנית הונדה, החלה לשווק את CRF450RX החדש, שהוא אופנוע האנדורו הבכיר של הונדה.

RX מחליף באירופה את CRF450X, וכמותו מדובר בגרסת אנדורו שמבוססת על דגם המוטוקרוס של הונדה בגרסת 2017. בשונה מגרסאות אנדורו אחרות על בסיס CRF (למשל דגמי HM מוטו או רד מוטו בעבר) מדובר באופנוע שמיוצר רשמית על ידי הונדה ביפן, ורק הפנס ואביזרי הרישוי מורכבים עליו באירופה.

CRF450RX מצויד במנוע זהה לזה של גרסת המוטוקרוס, עם הזרקת דלק, וזאת בשונה מן המנוע שמוזן באמצעות קרבורטור בדגם X הפורש. המנוע כוייל כך שיתאים לאופי השימוש, ההספק שלו הופחת מ-60 ל-54 כ"ס ורצועת הכוח הורחבה בסל"ד נמוך ובינוני. הרוכב יכול לבחור בין שלוש מפות ניהול מנוע.

 

הונדה ביצעה מספר שינויים בשלדה כדי להתאים את האופנוע לייעוד שלו, המתלים נותרו מתוצאת חברת שוואה עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 49 מ"מ ובולם אחורי מתכוונן. נפח מיכל הדלק הוגדל ל-8.3 ליטר והוא עשוי מפלסטיק במקום טיטניום בדגם המוטוקרוס.

CRF450RX מוצע בישראל עם רישוי כביש רגיל ("מספר צהוב") תמורת 75,000 ש"ח, אבל במהלך "תקופת השקה" הוא מוצע תמורת 71,000 ש"ח לפני אגרות רישוי, כלומר כ-9,000 ש"ח יותר מדגם ה-X.

אנשי הונדה מספרים שהם כבר מסרו אופנוע ראשון מדגם זה לנמרוד חמו, רוכב המרוצים שלהם בישראל, והוא ירכב עליו בתחרות ה-Six Days הקרובה שתערך בצרפת בחודש ספטמבר.

הונדה CRF450RX

75000
  •  

עוד חדשות דו"ג מקומיות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד