מי מכיר? אופנועי TRS

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האם הם מתוחכמים כמו יצירותיו של גאודי, מעוצבים כמו ציוריו של דאלי ויציבים כמו מועדון הכדורגל FCB? היכרות עם יצרנית אופנועי הטריאל הספרדית TRS.

TRS היא יצרנית אופנועי טריאל מחבל קטלוניה שבספרד. הוגה הרעיון ונושא הדגל של המותג הוא רוכב הטריאל ג'ורדי טארס, המחזיק בארון הגביעים שבעה תארי אליפות עולם. טארס הוא הרוכב השלישי המעוטר ביותר בהיסטוריה של הספורט, אחרי דוגי לאמפקין וטוני באו.  

אופנועי טריאל מיועדים לשימוש במסגרת תחרותית בה נדרש הרוכב לעבור מכשולים גבוהים ומסובכים במהירות אפסית וללא שימוש ברגליים. הם מאופיינים במשקל נמוך מאוד בשילוב עם מנועים דו-פעימתיים חזקים והיעדר כיסא, מכיוון שמתוכננים לרכיבה בעמידה. ענף ספורט זה פופולארי בעיקר בבריטניה ובספרד ומהווה בסיס לרכישת טכניקה המשרתת את רוכבי האנדורו המקצוענים והחובבים ובייחוד בתחום ההארד-אנדורו.

בשנת 2013, חלום הפך למציאות והוקם בברצלונה מותג אופנועים קטלוני גאה. טארס, יחד עם שלושה מייסדים נוספים של החברה מהווים יחד צוות מקצועי ופיננסי. בין המייסדים ניתן למצוא את זוג אנשי העסקים הקטאלונים ריקרדו נובל (Ricardo Novel) וג'וסף בורל (Josep Borrell) אשר ידועים בחיבתם ותשוקתם לאופנועים ולעולם הרכב לצד מארק ארנאו (Marc Arañó) שנחשב למומחה בשוק הדו גלגלי ומוציא לפועל של מספר פרויקטים בינלאומיים במסגרת עבודתו במותגים 'דרבי', 'גאס-גאס' ו-Jotagas. ג'ורדי טארס הוא המאחד  את כולם וגם מנהל המותג ומוביל צוות המחקר והפיתוח.

נדרשו שנתיים מיום הקמתה של TRS עד שירדו מפס הייצור במפעל סדרת הדגמים הראשונה העונה לשם “TRS ONE” שכללה שלושה נפחי מנוע: 250, 280 ו-300 סמ"ק דו פעימתיים. בכדי לקדם את המותג בכל הקשור לזירה התחרותית, הוחתם בשנת 2016 רוכב הטריאל הקאטלוני אדם ראגה אשר באמתחתו 6 זכיות באליפות העולם לטריאל מהתקופה בה התחרה עבור חברת גאס-גאס. מיום חתימתו השיק המותג את דגמי Raga Racing) RR) הנבדלים מן הגרסה הבסיסית בשלדה צבועה בלבן, גרפיקה שונה, ומספר חלקים משופרים. בשלוש השנים מאז החל הייצור מקבלים אופנועי המותג עדכונים קוסמטיים ומכאניים בכל שנת דגם.

צוות החברה מונה כ-15 אנשי צוות אשר אמונים על פיתוח ותכנון אופנועי טריאל תחרותיים על פי חזונו של טארס. מפעל הייצור ממוקם בברצלונה עצמה וכך גם מחלקת המחקר והפיתוח. על פי טארס,  אופנועי הטריאל מתוצרת TRS נולדו לאחר 30 שנות ניסיון ברכיבה תחרותית במטרה ליצור את האופנוע המושלם למעבר כל מכשול. הם תוכננו ועוצבו כך שיתאימו לכל רוכב כשהם שומרים על תחושת קלילות לצד כוח רב ומעניקים תחושת שליטה ויציבות בזכות גיאומטריית השלדה והבולמים המתקדמים.

  הווה ותחזיות לעתיד:

כיום מוצאים למכירה דגמי TRS ONE  ו- TRS ONE RR  בשלושה נפחים: 250,280,300 .על פי נתוני היצרן סדרת אופנועי ONE מאופיינת במנועים מקוררי נוזל, בעלי תיבת הילוכים עם חמישה הילוכים וקרבורטור מתוצרת חברת קהיין. לאופנועים שלדת אלומיניום מסוג עריסה כפולה ומשקלם היבש 65 ק"ג בלבד.

מחיר הגרסה הבסיסית בארה"ב עומד על כ- 8,100 דולר ועבור גרסת ה-RR 8,600 דולר. אופנועי המותג משווקים מספרד ועד ליפן, אוסטרליה, ארה"ב, קנדה ועוד. באתר החברה מציינים כי בימים אלו יצטרפו להיצע הדגמים זוג אופנועי טריאל בגרסה בסיסית ו-RR בנפח 125 סמק דו"פ לצד טרייל-בייק חדש בשם x-track 250 שמתחרה מול שרקו x-ride, KTM פרירייד וכד'. הוא יהיה האופנוע הראשון מבית TRS שייצא מקונספט הטריאל הקלאסי ובחלקיו יהיה גם כיסא.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד