מישל דור

האיש שיודע לשאול

מישל דור חוזר לרכוב

מישל דור על 66

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ההמלצות של מישל למוצרים לאופנוענים עם פרוץ 2023, ולא – זה לא מדור פרסומי והוא גם ממש, אבל ממש, לא ממומן (בהמשך נעביר ביניכם כובע לתרומות)

 

שנה טובה לכולם ורכיבות טובות עוד יותר!

לא יודע מה איתכם, אבל תרבות הצריכה המודרנית גידלה אותי כטיפוס צרכן, ומכיוון שבעברי העיתונאי הפקתי וצילמתי לא מעט אייטמים וכתבות צרכנות כנראה שזה ממשיך לדגדג לי גם כשמדובר באופנוע שלי ובחברי הרוכבים.

אבל רגע לפני שתשלפו את כרטיסי האשראי אני רוצה לברך את כולם בברכה שנובעת מאמרה שגורה של חבר טוב ומאד יקר לי – ד"ר ערן טל אור שהוא אחד הרופאים הבכירים בארץ. כאשר שואלים את ערן אם יש לו חברים רוכבים כמוני הוא נוהג לומר ש"יש את אלה שהיו אצלי, ויש את אלה שיהיו אצלי". אז אני רוצה לברך את כולנו ולאחל שאף אחד מאיתנו לא יבקר אף רופא השנה על בסיס מקצועי אלא רק בנסיבות חברתיות.

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

את הרשימה הבאה בניתי עבור רוכבים לנוכח ביקוש אדיר של חברים שפנו אלי מכיוון שזכרו את כתבות הצרכנות שלי.

לנוכח צוק העיתים ותחושת המיתון וחוסר הודאות הכלכלית שעוטפת אותנו בימים אלה בחרתי בעיקר מוצרים פחות יקרים. מה שמשותף לכל המוצרים שאני ממליץ עליהם כאן זה שאני קניתי כל אחד ואחד מהם בעצמי ואני משתמש בהם.

אגב, בעידן הרשתות החברתיות והמפורסתמים יש איזה קטע כזה של אנשים ש"ממליצים" על כל מיני מוצרים ו"רק במקרה" יוצא שהם קיבלו אותם במתנה או שמשלמים להם כדי לפרסם אותם, או שאם תלחצו על הלינק שמצורף הם יקבלו עמלה וכל מיני תעלולים כאלה. אז הסירו דאגה מליבכם: גם אני, מישל, וגם מערכת TheDoo – חפים מכל הפויילעשטיקים האלה. אין לי יד, רגל או מניה או אף אינטרס כלכלי אחר באף מוצר והסיכון הכי גדול שאני לוקח כאן זה שמישהו מכם לא יאהב משהו שאני כן אוהב וממליץ עליו.

תמורה אחת שכן אשמח לקבל זה משוב מכם: אם קניתם או שאתם משתמשים במוצרים כאלה או אחרים ותרצו לחלוק את הרשמים שלכם עם רוכבים אחרים – כתבו לי על הדברים הטובים והפחות טובים שחשוב לדעתכם לשתף.

אגב נוסף, כל הקישורים למוצרים הם מן המקומות שבהם אני אישית רכשתי. אני מעודד עסקים מקומיים אבל אישית רוכש בחו"ל משיקולים (כלכליים) שלי. כמובן שיש מצב שתמצאו את אותו מוצר במקום אחר – בארץ או בחו"ל – וגם על כך אשמח אם תעדכנו אותי כדי שאני אעדכן כאן.

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

סט כלי עבודה קומפקטי

סט שלם של ראצ'ט, בוקסות, מתאם וראשי אלן ו'טורקסים'. כולם ארוזים באופן קומפקטי ביותר, ויש אפילו משבת הגנה לזרוע הכלי כדי שהוא לא יישמט. לחברה הזאת יש סטים שונים ליישומים שונים לכן צריך לשים לב לבחור בזה שמיועד לכלי רכב.
המחיר: 80 דולר קישור לאמזון

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

רפידות איכותיות ל"חיבוק" האופנוע ברכיבה

תנוחת הרכיבה הנכונה היא כאשר הרגליים מחבקות את גוף האופנוע. הבעיה היא שכאשר לובשים מכנסיים ממוגנים יש מצב שהם מחליקים על המיכל או שורטים אותו. הפתרון פשוט: מדבקות מחככות שכנראה לא תורמות לאסתטיקה של הכלי אבל עושות את העבודה. כמובן שאפשר להשיג מדבקות ייעודיות שחתוכות בדיוק לפי קווי האופנוע, אך הן יקרות להחריד.
המחיר: 5 דולר לשמונה יחידות. קישור לאמזון

 

 

 

בוסטר התנעה NOCO

יש בשוק עשרות דגמי בוסטרים להתנעה – וזה באמת מוצר חיוני שיכול לחלץ אותנו ונהגים אחרים מלהיתקע באמצע שומקום או ברגע לחוץ במיוחד.

NOCO, בעיניי, מובילה בפער אדיר על פני כל המותגים וכנראה שאצלם לא תיתקלו בסוללה שהתנפחה כעברו שנה, נפחה את נשמתה מסיבות אחרות או שכוחה פג בעקבות ניסיון התנעה בודד.

הדגם שבו אני בחרתי עולה בשלוש דרגות על הצורך הבסיסי של אופנוע. הסיבה שבחרתי בו היא ההנאה האישית שלי בחילוצי ג'יפים עם מנועי V8 בנפח 3 ליטרים כשהם תקועים חסרי אונים בצד הכביש. רמז: יצא לי כבר לחלץ לא מעט נהגים ונהגות.

המחיר: כ-500 שקלים אבל שווה כל אגורה. קישור לזאפ.

קישור לכתבה שלי על המוצר.

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

היות שזה המוצר היקר כאן, ומכיוון שהוא מטולטל בארגז האחורי שלי, רכשתי עבורו גם תיק מקורי איכותי.
25 דולר. קישור לאמזון.

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

צמד פנסי ראש עוצמתיים

אם כבר נתקענו בצד הדרך בעת לילה, או עצרנו לחלץ מישהו אחר, או שסתם שרתה עלינו אווירה טיפולית ולא שמנו לב לשעון – עדיף לעשות את זה לאור תאורה עוצמתית ועדיף שזה יהיה פנס ראש נוח לשימוש.

הפנס הזה מספק את הסחורה, ורכשתי צמד כאלה מפני שאחד שוכן אצלי בארגז של האופנוע והשני בתא המטען של המכונית. פנס הלד עוצמתי ברמות אדירות ואפשר לכוון את עוצמת התאורה שלו. לחיצה ארוכה על מתג ההפעלה מעבירה למצב הבהוב מהיר כדי לשדר מצוקה או להגביר את הנראות על כביש חשוך, והתכונה האהובה עלי ביותר: יש גם חיישן תנועה מובנה ובהינף יד אפשר להפעיל ולכבות את הצעצוע.

30 דולר. קישור לאמאזון

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

מכנסי רכיבה ממוגנים

מכנסי רכיבה עבים ביותר וממוגנים לרכיבת כביש. בד נעים. שלל מידות. עמידים בכל מזג אוויר, ומחירים משתלמים לעומת המכנסיים הממותגים.

60 דולרים. קישור לאמזון.

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

אזעקת רגישה ביותר לאופנוע

חוקי הרעש וההתחשבות בשכנים עושים את המוצר הזה ל"אפור" מבחינה חוקית וחברתית, אבל אני ממליץ עליו בזכות התועלות שלו: אזעקה קולנית במיוחד עם שלט איכותי. מסליקים את המודול באופנוע ובכל מקרה שמישהו מעז לגעת באהוב/ה שלכם הוא ישאג עליו בקולי קולות.
מחיר בדיחה: 42 שקלים. קישור לעלי המהיר.

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

מצלמת אבטחה נטענת ללא חיבור לחשמל

בואו נקווה שלעולם לא תצטרכו לפענח את הצילומים שהמצלמה הזאת תנפיק לכם, אבל לכל הפחות תוכלו לראות מה עבר או עובר על האופנוע שלכם בזמן שהוא רחוק מן העין או חונה בחניון.

הייחוד של המכשיר הזה הוא שאין לו חיבור לחשמל – וזה חשוב בכל מקום שאליו קשה להשחיל אינסטלציית חוטים.

למצלמה יש חיישן תנועה ענק, וכל מה שצריך לזכור זה לטעון את הסוללה שלה מידי פעם. כבונוס מקבלים גם שלט ענק שמתריע שהמקום מצולם, ואם מתקינים אותה במקום פתוח אפשר לשלב לצידה פאנל סולארי שיזין אותה באופן קבוע.

מחיר: 254 שקלים. קישור לעלי המהיר.

 

מישל חוזר לרכוב: מצטיידים לשנה החדשה

 

רוצים לשלוח תגובה למישל?

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד