מילאנו 2017: ימאהה מציגה MT-07 מעודכן ו-MT-09 מקבל גרסת SP

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הדגמים הפופולאריים של החברה מקבלים עדכון לקראת 2018

סדרת אופנועי MT של ימאהה הפכה להיות רב מכר ובעלת מגוון דגמים רב. לשנת 2018 ימאהה משדרגת את דגמי MT-07 ו-MT-09, כשהאחרון מקבל גרסה קרבית יותר בשם SP. 

לפני כארבע שנים לקחה ימאהה הימור והציגה את MT-07, אופנוע נייקד עם מנוע טווין מקבילי, בעיצוב שרירי ומושקע, שהבשורה הגדולה שלו הייתה מחיר נגיש השווה כמעט לכל נפש. החשיבה מחוץ לקופסא השתלמה. ימאהה MT-07 הפך לרב מכר, בעולם וגם בישראל, ובעקבותיו נוסדה משפחת דגמים שלמה על הפלטפורמה הבסיסית שלו, עם גרסאות מוגדלות נפח עם שלושה וארבעה צילינדרים, גרסאות תיור (טרייסר) ולקינוח גם גרסת SP קרבית ומרשימה לאח הבכיר במשפחה (MT-10) המצויד במנוע שהגיע מ-YZF-R1.

ההצלחה הגדולה של משפחת MT נבעה בין היתר מהתמחור האטרקטיבי. עד היום ייצרה ימאהה למעלה מ-80 אלף יחידות של MT-07, מה שהופך אותו לאופנוע הנמכר ביותר של ימאהה מעל נפח של 125 סמ"ק. גם האח הגדול יותר MT-09 הפך ללהיט מכירות אם כי מעט צנוע יותר, כש-48 אלף יחידות ממנו נמכרו בארבעת שנות קיומו. פרק הזמן שחלף מאז הוצגו הדגמים דורש לבצע ריענון מסוים כדי לשמר את האטרקטיביות מול המתחרים שכבר חישבו מסלול מחדש והציגו את האופוזיציה שלהם לימאהה בתחום.

כשמדובר ב-MT-07 ניתן לראות שהוא זכה לשדרוג מקיף, כזה שניתן בהחלט להגדירו כמתיחת פנים. בין השינויים הבולטים שעבר ניתן לציין את העיצוב המעודכן, בהשראת MT-09 שעבר ריענון עיצובי שכזה לפני כשנה. השינויים העיצוביים הבולטים הם ביחידת התאורה העדכנית מלפנים, עיצוב מחדש ל"כונסי האוויר" הצדדיים ומושב חדש שמשנה גם את תנוחת הרכיבה. המנוע בנפח 698 סמ"ק נותר ללא שינוי, אך בתחום המתלים מספרים אנשי ימאהה שבוצע כיול מחדש, כשלבולם האחורי נוספה אפשרות לכוונון שיכוך ההחזרה. 



שדרוג המתלים הוא גם גולת הכותרת בגרסת SP החדשה שהוצגה ל-MT-09 אשר נחשף במקביל ל-MT-07 המחודש. כמו בגרסת SP של MT-10, גם באח משולש הצילינדרים ניתן למצוא מזלג קדמי תוצרת חברת קאיאבה עם אפשרויות כוונון לשיכוך כיווץ והחזרה לעומת הדגם הרגיל בו בצד אחד של המזלג ניתן לכוון את שיכוך הכיווץ ובצד השני את שיכוך ההחזרה. מאחור יש בולם אחורי של אוהלינס, מתכוונן גם הוא כמובן, כשניתן לצרף אליו בתשלום נוסף גם קפיץ תואם מתוצרת החברה השבדית. בנוסף מתהדרת גרסת ה-SP בצביעת כחול-קרבון חדשה, לוח מחוונים משודרג וכידון צבוע בשחור.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד