מטרו מוטור בדרך להנפקה בבורסה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יבואנית הרכב הדו-גלגלי הגדולה בישראל יוצאת למהלך הנפקה וגיוס כספים בבורסה, כחלק ממהלך ההתרחבות לעולם הרכבים החשמליים

חברת "מטרו מוטור", יבואנית הרכב הדו-גלגלי הגדולה בישראל, עומדת להנפיק את חלק ממניותיה בקרוב בבורסה, כך עולה מפרסום הבוקר באתר "כלכליסט".ההנפקה הצפויה לצאת לפועל בחודשים בקרובים נועדה כדי לגייס כ-200 מיליון שקל כדי להרחיב את פעילותה של החברה לאפיקים חדשים, בהם תחום הרכב החשמלי.

מטרו מוטור נוסדה בשנת 1981 ומחזיקה כיום בנתח של 47% מכלל השוק הדו-גלגלי בישראל כשהיא מייבאת את מותגי סאן יאנג, ימאהה, קאוואסאקי, בטא, זירו ו-gogoro. בנוסף יש למטרו נוכחות חזקה גם בתחום הטרקטורונים, רכבי הפנאי ורכבי העבודה ימאהה וקאוואסאקי, אך גם עם המותגים Access וסאגווי.

במסיבת העיתונאים השנתית אותה ערכה מטרו מוטור בתחילת השנה הודיעה החברה על הקמת חטיבה חדשה בשם מטרו אלקטריק. חטיבה זו תרכז את הפעילות של החברה בתחום הרכבים החשמליים, כאשר כרגע על הפרק הגדלת הפעילות של מותג "זירו" ותחילת הפעילות של מותג הקטנועים החשמליים gogoro מטיוואן שכוללת גם פריסה של עמדות טעינה והחלפה של סוללות.

לצד הפעילות הדו-גלגלית מתכוונת מטרו לנצל את עידן החשמל כדי להיכנס גם לשוק המכוניות. השנה צפויה החברה להחל בשיווק מותג המכוניות החשמליות היוקרתיות "קארמה", אך היא פוזלת גם לשוק העמי יותר כשהיא פועלת להשגת זיכיון יבוא נוסף של אחת מיצרניות המכוניות החשמליות בסין.

כיום הבעלות של מטרו מוטור מתחלקת בשווה בין גדי אבירם, מיסד החברה המשמש כיום כיור הקבוצה, איש העסקים חן למדן שרכש חלק מהבעלות על הקבוצה בשנת 2006 וקבוצת קרסו מוטורס – יבואנית מכוניות רנו וניסאן לישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד