מחממות מנועים: הנשים מתכוננות לקראת יום הרוכבת הבינלאומי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נשים, הכינו את האופנועים: גם השנה יתקיימו בכל רחבי העולם מסעות משותפים של אלפי נשים במסגרת "יום הרוכבת הבינלאומי"

כמדי שנה, ביום ראשון הראשון של חודש מאי, עשרות אלפי נשים ירכבו ביחד ברחבי העולם במסגרת היוזמה העונה לשם International Female Ride Day. אירוע "יום הרוכבת הבינלאומי" מתקיים כבר מזה 12 שנים במטרה לעודד רוכבות להמשיך לרכב, ונשים שאינן רוכבות להתחיל בתחביב שנחשב לא מעט פעמים לגברי.

במסגרת האירוע, שהשנה מתקיים ב-5.5, עשרות אלפי רוכבות ירכבו באותו יום במוקדים שונים בעולם. בין היתר, יתקיימו רכיבות משותפות בארצות הברית, קנדה, איסלנד, הודו, אוסטרליה, דרום אפריקה, ברזיל, בריטניה, גרמניה, הולנד, צ׳כיה ויפן. לפי המארגנים, מסע שכזה צפוי להתקיים גם בישראל, ופרטים לגביו צפויים להתפרסם בעמוד הפייסבוק של הסניף הישראלי של האירוע.

הרעיון למסע המשותף נולד בשנת 2007, על ידי הרוכבת הקנדית-הולנדית הוותיקה ויקי גריי. גריי – שבמשך שנים שימשה כמדריכת רכיבת שטח ורכיבה תחרותית – הקימה את הארגון על מנת ״להדגיש ולהאיר את הכמות העצומה של רוכבות אופנועים שנמצאות בכל רחבי העולם״.

בהודעה שהוציאו לאחרונה מארגני האירוע, הם סיפרו כי ״הארגון הוקם על מנת להנכיח את העבודה שנשים רבות נהנות מרכיבה על אופנועים, עוד מהימים הראשונים בהם הומצא האופנוע. המטרה במצעד שלנו היא לשמש השראה לנשים רוכבות, כמו גם לעודד נשים לא רוכבות להרים אופנוע ולצאת לרכב. בנוסף, האירוע מאפשר לנשים מכל רחבי הגלובוס להיכנס לאחווה הזאת״.

עד שיהיו פרטים מדויקים על האירוע שצפוי להתקיים בישראל, כל שנותר לתהות הוא האם בשנים הקרובות נראה אירוע דומה גם בערב הסעודית.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד