מוטו גוצי V7 החדש הגיע לישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע הרטרו הבסיסי של מוטו גוצי מגיע ארצה בדור חדש ובגרסאות Stone ו-Special. המחיר: החל מ-56 אלף ש"ח

מוטו גוצי ממשיכה לרענן את מבחר הדגמים שלה בישראל. לאחר הגעתו לאחרונה של ה-MGX-21 הגדול והיוקרתי מגיע תור הדגם העממי של היצרן ממנדלו דל לאריו, V7 III הרטרו-מודרני, שזכה לאחרונה לדור חדש ומשופר, השלישי בגלגולו המודרני של האופנוע.

מסכת השינויים אותה עבר מוטו גוצי V7 במהדורתו החדשה כוללת מספר עדכונים למנוע ה-V טווין הרוחבי בנפח 750 סמ"ק שהעלו את הספקו ל-52 כ"ס ב-6,200 סל"ד, תוספת של 10%, והתאימו אותו לתקן זיהום האוויר יורו 4. יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שונו, הבולמים האחוריים הוחלפו לכאלו מתוצרת קאייבה וישנה מערכת בקרת אחיזה חדשה בעלת 3 מצבי פעולה. העיצוב שודרג אף הוא, אם כי הוא עדין שומר על הקו המנחה המשלב מראה רטרו בהשראת אופנועי מוטו גוצי משנות ה-60' וה-70'.

V7 החדש מגיע ארצה בשתי גרסאות. הגרסה הבסיסית היא Stone שבה הצביעה בגימור מט, לוח המחוונים הוא בשילוב צג דיגיטלי ומערכת הפליטה צבועה בשחור כמו גם המשולש העליון, הקפיצים האחוריים והמראות. מחיר גרסה זו של V7 עומד על 56 אלף ש"ח. בתוספת של 4,000 ש"ח ניתן לקבל את גרסת ה-Special הנבדלת בצביעה מבריקה בשלושה גוונים, גימור כרום למערכת הפליטה, הקפיצים והמראות, לוח מחוונים אנאלוגי המורכב משני שעונים מצופי כרום והחישוקים הם בעלי שפיצים.

קטגוריית הרטרו בתאוצה משמעותית בשנים האחרונות, גם בארץ, כשמוטו גוצי כעת מתמקדת בקטגורית הרטרו והקרוזרים בלבד. V7 הוא דגם הבסיס בחברה ובארץ הוא צריך להתמודד עם כלים כמו הארלי דויסון סטריט 750 ודומיו.


בקרוב תצטרף למבחר המקומי גם גרסת הרייסר הקרבית בעלת המכלולים המשודרגים והעיצוב בסגנון ה"קפה רייסר".

מוטו גוצי V7 III

56000
  •  

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד