מה היה קורה אם מקלארן, רולס רויס ופורשה היו מעצבות אופנוע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תאגיד בריטי נתן למעצביו משימה: הכינו הדמיות של אופנועים לפי השפה העיצובית של יצרניות רכב יוקרתיות. התוצאה מרהיבה בטירוף

איך היו נראים אופנועים אם היו מעוצבים תחת המותגים מקלארן, מוסטנג, פורשה, רנו, לנד-רובר ורולס רויס? על השאלה הזאת ניסה לענות לאחרונה Jennings Motor Group, תאגיד בריטי המייבא לממלכה המאוחדת מספר מותגים, כששלח את מעצביו לייצר הדמיות ממוחשבות.

 

אופנוע ספורט של מקלארן:

העיצוב הוא מחווה ל- McLaren 720S, כשגם הצבע שנבחר לו מזוהה עם המותג. המכונית היוקרתית היא בעלת מעל ל-200 כוחות סוס ומסוגלת לעוף מ-0 ל-100 קמ״ש תוך פחות משלוש שניות, וניתן רק להניח שאם אופנוע כזה היה יוצא לשוק – הוא היה לא פחות מהיר.

צ׳ופר של פורד מוסטנג:

זה מה שקורה כשמכונית השרירים האיקונות מזדווגת עם אופנוע. עם גוף נמוך, מראה שרירי וסמל של סוס בקדמת האופנוע – הכלי הזה נראה לגמרי כאילו הוא מגיע מאמריקה.

קפה רייסר של פורשה:

אם פורשה תחליט אי פעם לייצר אופנוע, זה לבטח יהיה קפה רייסר. לכן העיצוב הזה נראה כל כך נכון, בטח עם עיצוב הרטרו שלו שכל כך מדבר עם היצרנית הגרמנית. רק תזהרו לא להזיע על מושב העור הדמיוני.

קטנוע של רנו:

מי שחיי בערים גדולות יודע להעריך כלים קטנים, וזה בדיוק מה שהמעצבים ניסו לעשות עם קטנוע בהשפעת רנו. עם מראה אלגנטי וגלגלים שנראה כי נגנבו מרנו קליאו – זה הכלי האידאלי לשייט איתו בפריז. בדמיון כמובן.

באגר של רולס-רויס:

החברה הבריטית האגדית מקפידה לשדר כבוד ויוקרה. וכך גם עם העיצוב המאסיבי הזה לאופנוע תיור, שיש מצב שאפילו מלכת אנגלית תסכים לרכוב עליו עם האבטחה המתאימה.

אופנוע שטח של לנד רובר:

אם תראו את האופנוע הזה למישהו ותשאלו אותו מאיזה יצרנית רכב הוא מושפע, הוא ינחש בקלות. עם הצבעים הירוקים-חומים מהלנד רובר דיפנדר, העיצוב הזה נראה כל כך טוב שרק מתחשק כבר לקחת אותו לשטח.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד