לרכוב גם במובייל: המשחקים הבולטים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
את החלום לרכוב באליפות הסופרבייק תוכלו להגשים בסמארטפון. ריכזנו לכם את משחקי האופנועים הטובים ביותר לטלפון החכם

יש הרבה רגעים משעממים בחיים בהם אין לנו מה לעשות חוץ מלבהות בסמארטפון. שיעורים באוניברסיטה, טיסות ארוכות או ישיבה קשה בשירותים – במקום לפתוח פעם נוספת את הפייסבוק, הכנו לכם את רשימת משחקי האופנועים הבולטים לטלפון החכם שלכם.

Bike Race: Motorcycle Racing

המשחק הזה – אחד ממשחקי המובייל הפופולריים של השנה האחרונה – מציע גרפיקה דו-ממדית פשוטה אך מהנה. במהלכו תרכבו על אופנוע במסלולים הזייתיים ובעלי לופים רבים, ותוכלו להתחרות מול רוכבים מדומים שונים מסביב לעולם. המשחק מוצע להורדה בחינם, אך בתוספת תשלום תוכלו להשתמש בפיצ׳רים שונים דוגמת השתתפות בלתי מוגבלת במסלולים מרובי משתתפים.

להורדה ל-iOS

להורדה לאנדרואיד

SBK16

המשחק הרשמי של אליפות הסופרבייק העולמית מוצע גם הוא בחינם, ומציע גרפיקה מתקדמת בהרבה מהמשחק הקודם שהזכרנו. הוא מציע 13 מסלולים בארבע מדינות ברחבי העולם ונותן לכם הזדמנות לרכוב על הונדות, דוקאטיים, ב.מ.ווים ואופנועים נוספים המשתתפים באליפות העולם.

להורדה ל-iOS

להורדה לאנדרואיד

Lane Splitter

מדובר במשחק ארקיידי ותיק, עם מטרה פשוטה: לעקוף כמה יותר כלי רכב בכביש המהיר מבלי למות. השליטה בכלי נעשית על ידי הטיית הטלפון, ובדרך אף תוכלו לסוף מטבעות שבאמצעותם תוכלו לרכוש בונוסים שונים. כך, לדוגמא, ניתן לרכוש קסדות מיוחדות וסופגניות שמשמשות למתן שוחד למשטרה שבדרך. לצערנו, המשחק החינמי לא זמין לבעלי אנדרואיד.

להורדה ל-iOS

Trials Frontier

המשחק, שפותח על ידי יוביסופט הענקית ומעוטר בתואר ״בחירת העורכים״ של חנות האפליקציות של אפל, מציע רכיבה באנספור מסלולים מאתגרים ובעלי עלילה. במשחק ניתן להשתמש ביותר מ-15 אופנועים שונים, לרכוב סתם בשביל הכיף, או להשתתף באתגרים שזמן המשחק הכולל שלהם הוא 50 שעות. המשחק מוצע בחינם, אך ניתן לרכוש תוספים בסכום משתנה של דולרים.

להורדה ל-iOS

להורדה לאנדרואיד

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד