לרוכבים האופנתיים: הונדה בשיתוף פעולה מפתיע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה היפנית משתפת פעולה עם רשת האופנה Forever 21, והשתיים יצרו קו בגדים המבוסס על בגדי מרוצים משנות השמונים והתשעים

יכול להיות שהונדה עלתה על הדרך למשוך את הרוכבים הצעירים, שנעלמים מעולם האופנועים. החברה הודיעה אתמול כי היא חוברת לרשת האופנוע האמריקנית Forever 21 – לה גם מספר סניפים בישראל – ליצירת קו בגדים חדש המבוסס על בגדי המרוצים של החברה משנות השמונים והתשעים.

״ההצלחה של הונדה במרוצים בשנות השמונים והתשעים היא אגדית״, נמסר מבכיר במחלקת השיווק של הונדה מייק סיינדר. ״זה כל כך כיף לראות שהבגדים הללו מאומצים על ידי חברת הבגדים, בזמן שאנחנו מרוכזים בתחרויות העכשוויות שלנו. קהל חדש לגמרי ידע להעריך את המורשת שלנו״.

לפי סגנית מחלקת השיווק ב-Forever 21 לינדה צ׳אנג, ״החברה שלנו תמיד מחפשת שיתופי פעולה בלתי צפויים. שיתוף פעולה זה הוא טוב במיוחד בשל הקשרים החזקים בין ספורט מוטורי לאופנה. אנחנו מקווים שאנשים יהנו מהקולקציה״.

הבגדים החלו להמכר אתמול בסניפי חברת האופנה בארצות הברית, כשלא ידוע מתי או אם בכלל הם יגיעו לסניפים בישראל. בכל אופן, החברות פתחו בינתיים בתחרות אינסטגרם, במסגרתה מי שיעלה את התמונה היפה ביותר כשהוא לבוא בקולקציה החדשה – יזכה בהונדה CRF250L חדש.   

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד