לרדת מהאופנוע בסטייל: תיק לקסדה מחפש השקעה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה סינגפורית מגייסת כספים באינטרנט לתיק שיאפשר לכם להסתובב ברחוב עם הקסדה מבלי לוותר על האלגנטיות

נכון, לפעמים יש בכך מן ההצהרה כשאתם מאחרים לפגישה חשובה ומניחים את קסדת האופנוע שלכם על השולחן. כולם יודעים שאתם קשוחים, כולם יודעים שאתם קצרים בזמן – אבל בעולם קיימים גם רוכבים שחשוב להם לשמור על אלגנטיות. תקראו להם היפסטרים, תקראו להם טרמפיסטים של אופנועי רטרו, אבל הם קיימים.

בדיוק בשבילם השיקה לאחרונה חברה סינגפורית בשם NEO & SONS פרויקט מימון המונים חדש באתר קיקסטרטר. החברה מנסה לגייס כ-15 אלף דולרים בסך הכול עד לחודש פברואר, כדי להתחיל לייצר תיקי עור אלגנטיים לקסדה שלכם, והם באמת יפיפיים.

החברה מציעה שני תיקי עור – האחד בצבע ״חום טבק״ והשני בצבע ״שחור שנרצח״, וכן תיק אפור מכותנה. לכל אורך התיק עובר ריץ׳ רץ׳, כך שניתן להכניס את הקסדה בקלות. התיק גם עושה שימוש בחלל שבדרך כלל מכניסים בו את הראש, ועם ריץ׳ רץ׳ נוסף מעליו הופך אותו לתא אחסון – בו ניתן לשים כל דבר שמכביד לכם על הכיסים – מהטלפון, דרך הארנק התפוח ועד למפתחות הבית. התיק נתלה בצורה אלכסונית על הגוף שלכם.

אחרי טיפה פחות מחודש של גיוסים, ונכון לכתיבת שורות אלו, החברה הגיעה לנקודת האמצע מבחינת השגת הכספים. מי שישקיע 30 דולר במוצר יקבל טי-שירט בתמורה; אדם שישקיע 145 דולר יקבל את תיק הכותנה שצפוי לעלות 225 דולר כשישווק באופן רשמי; ומי שישקיע 225 דולר יקבל את אחד מתיקי העור – שצפויים לעלות אחר כך כ-360 דולרים.

לפי החברה, במידה והיא תצליח להשלים את הגיוס עד לפברואר – כבר בחודש מרץ היא תתחיל בייצור התיקים. לאחר מכן היא תעשה בדיקות איכות שונות, כשהמוצרים צפויים להישלח למשקיעים הראשונים בסביבות חודש יולי. כלומר, אם אתם תזמינו כזה לארץ – צפו לתיק עור שנדבר לכם לזיעה של הקיץ הישראלי.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד