לקראת 2022: הונדה מציגה CRF250R חדש

בהונדה עובדים בדייקנות, וגם המשבר העולמי לא מונע מהם להציג עדכון מקיף ל-CRF250R המגיע ארבע שנים לאחר הצגתו ושנתיים לאחר העדכון המשמעותי האחרון. השינויים אותם מקבל הונדה CRF250R לקראת 2022 מאפשרים לה להגדיר אותו כדגם חדש והם כוללים שלדה חדשה, הפחתת משקל, ראש מנוע חדש וכמובן אי אפשר בלי פלסטיקה חדשה ועדכנית כדי שלא נתבלבל חלילה עם ה-CRF250R של השנה שעברה.

השלדה החדשה הושאלה למעשה בשינויים קלים מה-CRF450R והיא קשיחה יותר ב-20% מקודמתה וצרה יותר במבנה שלה. הגאומטריה החדשה כוללת זווית היגוי חדה יותר ב-0.2 מעלה (27.2 מעלות) ובסיס גלגלים שהתקצר בכס"מ ועומד על 147.7 ס"מ. השלדה החדשה קלה יותר ב-700 גרם כאשר עוד 320 גרם הושלו משלדת הזנב ובסך הכל הדגם החדש קל יותר ב-3 ק"ג מקודמו ומשקלו היבש עומד על 104 ק"ג.

מערך המתלים ממשיך לעשות שימוש במזלג קדמי ובולם אחורי מתוצרת Showa. המסלק הקדמי עבר שיסתום מחדש ומהלך שגדל ל-310 מ"מ. מאחור ישנו קפיץ חדש וקל יותר במתלה ה-ProLink וכיול חדש לבולם עצמו.

המנוע של CRF250R נותר זהה בבסיסו, אך עבר שורת עדכונים מקיפה. ראש המנוע תוכנן מחדש וישנה מערכת תזמון חדשה עם נדנדים בזווית שונה ושני קפיצים לשסתומי היניקה. מערכת היניקה שודרגה עם תיבת אוויר גדולה יותר ב-78% וזווית המזרק שונתה ל-60 מעלות. השינויים הללו מאפשרים לטענת הונדה שיפור של 10% בהספק ו-15% במומנט לאורך קשת הסל"ד. מערכת הפליטה חדשה לחלוטין וכוללת מעתה דוד אחד במקום שניים מה שאפשר להפחית 1.7 ק"ג, כשרדיאטורים חדשים מאפשרים יכולת קירור משופרת.

מצמד חדש מחוזק בעל 9 רפידות גם הוא נכלל בתפריט ויחסי העברה שונים בגיר עם הילוכים 2, 4 ו-5 קצרים יותר והילוך שלישי ארוך יותר. מבחינת האלקטרוניקה ימשיך CRF250R להציע בקרת זינוק בעל שלושה מצבי פעולה ושלוש מפות הצתה למנוע.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד