לקראת מילאנו: דוקאטי חושפת גרסת שטח למולטיסטראדה 1260

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים האיטלקית חשפה את המולטיסטראדה 1260 בגרסת אנדורו קרבית עבור מי שמעוניינים לרדת מהכביש אל השטח

נישת אופנועי האדוונצ'ר נחלקת בבסיסה לשני מחנות: האחד של כלים בעלי אוריינטציית כביש מובהקת והשניה של כלים המיועדים לכביש, אך פוזלים קלות לכיוון השבילים. ישנם כלים שהיחס בתמהיל כביש/שטח משתנה אצלם, אבל מעטים הכלים שמתכנניהם בחרו צד באופן מובהק, כמו במקרה של דוקאטי מולטיסטראדה.

המולטיסטראדה על גרסאותיו השונות, כולל גרסת הפייקס פיק, תמיד נטה בבירור לכיוון הכביש כמתבקש מהמורשת של דוקאטי, אבל גם האיטלקים הבינו כי יש ביקוש ודרישה לכלים קרביים יותר שמרחיבים את מעטפת השימושיות ומאפשרים לרדת מהכביש לשטח שהוא יותר משבילים מפולסים. זאת הסיבה שהציעה דוקאטי גם גרסת מוטית שטח שנקראה "אנדורו" על בסיס המולטיסטראדה, ובסוף השבוע האחרון את חשפה  גרסת חדשה שכזו על בסיס המולטיסטראדה 1260, תשובה האיטלקית לב.מ.וו R1250GS החדש בגרסת האדוונצ'ר שנחשף לפני כשבועיים.

המולטיסטראדה 1260 אנדורו מתבסס על המולטיסטראדה 1260 שהוצג בשנה שעברה, שליבו של האופנוע הוא מנוע הטסטה-סטרטה עם תזמון השסתומים המשתנה המספק 158 כ"ס. גרסת האנדורו משתמשת בחישוק קדמי בקוטר "19 במקום "17 בדגמי המולטיסטראדה האחרים, לטובת תיקול טוב יותר של מכשולים, כאשר החישוקים הם חישוקי שפיצים גמישים המועדפים לרכיבה בשטח על פני החישוקים היצוקים הסטנדרטיים. אם זאת לעת עתה הצמיגים הם עדין בעלי פרופיל כביש מובהק, פרילי סקורפיון, כשכאופציה ניתן יהיה לקבל צמיגים קרביים יותר בעלי פרופיל דו-שימושי.

המתלים בגרסת האנדורו הם סמי-אקטיביים הנשלטים אלקטרונית בדומה לאלו של המולטיסטראדה S, עם מהלך מוגדל של 185 מ"מ לעומת 170 מ"מ בדגמים הסטנדרטיים. בהתאם לכך עברו המתלים מתוצרת זאקס כיול מחדש לאופי השימוש. תוספת חשובה נוספת עבור הרוכבים המתמידים הוא מיכל דל בנפח של 30 ליטר, המאפשר לטענת דוקאטי טווח רכיבה של 450 ק"מ.

מולטיסטראדה 1260 אנדורו יגיע כסטנדרט עם מערכת המולטימדיה של דוקאטי המאפשרת קישורית BT לטלפון החכם ומערכת בקרת שיוט. רשימת האופציות כוללת מגיני מנוע ומגיני צד מאלומיניום, זיווד מקורי ומנשאי ציוד. האופנוע יוצג לקהל רשמית בתערוכת מילאנו הקרובה, כשהשיווק ייחל בתחילת שנת 2019.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד