לעוף עליו: המוטוגוצי שעוצב בהשראת מטוס קרב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סדנה לונדונית שיפרה מוטוגוצי משנות ה-80, כמחווה לאחד ממייסדי החברה האיטלקית וטייס הקרב ג׳יאובני ראבלי. צפו בתמונות המהממות

הסדנה הלונדונית Death Machines of London חשפה החודש מוטוגוצי משופר, שעם עיצובו המטוסי משהו נראה כי הוא גם יכול להתעופף באוויר. האופנוע מבוסס על מוטוגוצי MKII מתחילת שנות השמונים, והוא נבנה כמחווה לטייס הקרב במלחמת העולם הראשונה ואחד ממיסדי מוטוגוצי – ג׳יאובני ראבלי.

לפי הסדנה, המנוע שהותקן באופנוע נמצא ב״מצב יוצא מן הכלל״ במגרש גרוטאות בדרום איטליה. הסדנה השתמשה בצמיגים מאותה התקופה, וציפתה את הגלגל האחורי כמו גם את השלדה בצבע אותו היא מכנה ״אפור חיל-האוויר״.

בנוסף, הסדנה הכינה בעצמה כידון נמוך ומזלג. הסדנה השתמשה בספידומטר שהגיע עם האופנוע, אך ציפתה אותו בניקל, כסף ופליז. ״המוטוגוצי הזה ניצב בפני מוות במשך 111 הימים שעבדנו עליו״, נמסר בהודעת הסדנה. ״אך ביום ה-112 הוא נולד מחדש. כעת זה לחלוטין שיפוץ המושפע מג׳יאובני ראבלי״.

יש משהו אחד באופנוע הזה שלא כל כך קשור לאותו אדם שהיה שם כשמוטוגוצי נוסדה. מדובר במפתח המיוחד של האופנוע, שעוצב כפלאג של גיטרה חשמלית. בתוך הפלאג הזה הותקנה מערכת אימובילייזר, כמו גם חיישן קרבה לאופנוע המיוחד.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד