ליגת ISBK למרוצי סופרבייק יוצאת לדרך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ליגת מרוצי ISBK למרוצי אופנועי כביש תצא לדרך בסוף החודש. מירוץ פתיחת העונה יתקיים מסלול מוטור סיטי בשדה תימן ויהיה פתוח לקהל הרחב

סצנת הספורט המוטורי בישראל ממשיכה להתעורר, ואחרי פתיחת ליגות מרוצים למכונית ואירוע מוצלח של מרוץ דראג בדימונה, מגיעה הפריחה גם לתחום אופנועי הכביש עם יציאתה לדרך של ליגת הסופרבייק הישראלית (ISBK). מדובר בליגת מרוצים פרטית שתתקיים בנפרד מאליפות ישראל המופעלת על ידי ההתאחדות לספורט מוטורי. את האליפות מפעילה חברת "יאיר מסלולים" שהייתה אחראית בין היתר בעבר על הפקת אליפות הסופרבייק במנחת דלתון.

אליפות ISBK בנויה במודל של קבוצות תחרותיות של מספר רוכבים בכל קבוצה, זאת בניגוד למבנה של משתתפים פרטים, זאת במטרה להקל על גיוס תמיכה וספונסרים. האליפות מחולקת לשלוש קטגוריות נפח: 300, 600 ו-1000 סמ"ק, כאשר התקנות כפופות ותואמות לאלו של חוק הספורט המוטורי והזוכים יזכו בפרסים כספיים.

אירוע פתיחת האליפות יתקיים במסלול מוטור סיטי בשדה תימן בתאריכים 30-31 באוגוסט, כאשר האירוע, בניגוד לאירועים אחרים, יהיה פתוח לקהל הרחב שיוכל לרכוש כרטיסים ליום המירוצים (ה-31 באוגוסט). מי שלא יגע לאירוע יוכל ליהנות מצפיה בשידור ישיר דרך האינטרנט ובערוצי הספורט.

לדברי המארגנים יוקמו עבור הצופים יציעים סביב המסלול, כשהם יוכלו ליהנות ממתחם פאדוק עם דוכני מזון, תצוגות אופנועים סימולטורים ועוד. מחירי הכרטיסים עומדים על 84 ש"ח למבוגר ו-34 ש"ח לילד עד גיל 12 וניתנים לרכישה בקישור הבא, כשניתן יהיה לרכוש כרטיסים מוזלים דרך מבצעים עם חברות האשראי. פתיחת השערים תהיה בשעה 8 וחצי בבוקר, כשהזינוק למרוץ הראשון (קטגוריית 300 מ"ק) יהיה בשעה 10 בבוקר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד