לא רק אופנועים: דוקאטי תשיק רכבת הרים באיטליה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה תפתח בשנה הבאה אזור מיוחד בפארק שעשועים. מלבד רכבת הרים, היא תשיק חווית מציאות מדומה ומסעדה

איך הורים חולי דוקאטי יכולים לגרום לילדים שלהם להתאהב במותג? אם עד עכשיו זה היה דרך דיבור בלתי פוסק על כל פיפס קטן שהחברה הוציאה, או צפייה משותפת ביוטיובים והליכה למוסך, משנה הבאה תצטרף חוויה חדשה לסל הפעילויות.

דוקאטי וחברת פארקי השעשועים הספרדית פרקס ראונידוס הכריזו בשבוע שעבר על שיתוף פעולה ראשון, במסגרתו יבנו יחד באיטליה אטרקציות במיתוג חברת האופנועים. האטרקציות יבנו על שטח של כ-35 אלף רבוע, כאזור מיוחד בפארק השעשועים מירבילנדיה. הפארק ממוקם באמיליה –רומאניה, המחוז בו נולד דוקאטי, והוא צפוי להציע רכבת הרים שתדמה את חווית הרכיבה על האופנוע. כמו כן, בפארק יבנה סימולטור נהיגה, חווית מציאות מדומה (VR) ואטרקציות שונות לפעוטות.

מלבד זאת, האזור הממותג בפארק יכלול גם חלל תצוגה, בו יוצגו אופנועים אייקונים של המותג. ״המבקרים בפארק יוכלו ללמוד על היסטוריית האופנועים״, נכתב בהודעה המשותפת של חברת האופנועים וחברת פארקי השעשועים. ״בחלל התצוגה המבקרים יוכלו ללמוד על ההקשר הסוציאלי-תרבותי שעל הרקע שלו צמח המותג דוקאטי במשך 90 שנה״.

בפארק יהיה ניתן לקנות ציוד מקיף של מותג האופנועים, וכן לאכול במסעדה שתהיה כולה מקדש לאופנוע. האזור המוקדש לדוקאטי צפוי להיפתח בשנת 2019, כשבינתיים מבקרים יוכלו להתנסות במתקן ה-iSpeed, המדמה נסיעה במכונית פורמולה 1. מדובר ברכבת ההרים בעלת ההאצה המהירה ביותר באיטליה, המטפסת מאפס ל-100 קמ״ש ב-2.2 שניות.

״שיתוף הפעולה הזה יעצים את הפארק שלנו״, אמר מנכ״ל פרקס ראונידוס פרננדו איורה. ״הוא ימשוך מבקרים מכל העולם, שיגיעו לראות את המסורת האיטלקית של בניית אופנועים״. אלסנדרו קיקוגאני, האיש שאחראי על שיתופי הפעולה של החברה האיטלקית הוסיף: ״המיקום של הפארק, בלב המחוז שכל כך קשור באופנועים, נותן ערך מוסף לפרויקט החדש הזה״.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד