לאיפה נעלם הארלי דוידסון וי-רוד?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
למרות שהחברה לא הודיעה על הפסקת הייצור, וי-רוד אינו מופיע בהיצע דגמי 2018 של החברה

לפני כחודש הארלי דוידסון הודיעה על ארגון מחדש של דגמי החברה כשלמעשה נפרדה מסדרת דיינה והציגה סדרת סופטייל חדשה. המהלך עורר עניין רב, אך מה שהארלי דוידסון לא הודיעה עליו הוא הפסקת ייצור דגם ה-V-Rod, הפוואר קרוזר של החברה.

הארלי דוידסון וי-רוד, או VRSC (V-Twin Racing Street Custom) לחובבי הקטלוג האמריקאי, הוצג בשנת 2001. במונחים של הארלי-דוידסון מדובר היה במהפכה של ממש ובריחה מהמוכר והידוע. האופנוע תוכנן להיות אופנוע שרירים מודרני, כזה שיוכל לתת מענה למתחרים מיפן, אירופה וגם מבית, עם יכולות מרשימות ומכלולים מתקדמים.

2015 V-Rod Muscle

מנוע הרבולושן (Revolution) שעוצב עבור הוי-רוד תוכנן בשיתוף עם חברת פורשה הגרמנית ונשען בחלקו על עיצוב מנועו של אופנוע הספורט של החברה VR-1000. אמנם מדובר במנוע V טווין, אך הוא היה שונה מכל מנוע הארלי דוידסון שהיה לחברה עד כה: 60 מעלות בין הצילינדרים לעומת 45 מעלות, קירור נוזל, גל זיזים עילי, והספק של 115 כ"ס בדגמים הראשונים שעלה בהמשך ל-123 כ"ס.

וי-רוד אמנם לא הפך להיות הצלחה מסחררת והתקבל בכתף קרה על ידי לקוחות החברה המסורתיים. מנגד לא היה כישלון וכעובדה יוצר האופנוע במשך 15 שנה באופן רצוף עם מספר גרסאות שונות וזכה בעצמו לעדת מעריצים.

למרות שהארלי דוידסון לא הודיעה רשמית דבר, מבט באתר החברה על דגמי 2018 חושף כי דגמי וי-רוד נעלמו מהיצע הדגמים. בעוד שאנו צופים היעלמות של לא מעט דגמים של יצרניות שונות בשנה הבאה, עקב כניסת תקנות האירו 4, קשה לומר האם מדובר במקרה כאן. ייתכן מאוד כי הארלי תבחר גם להחזיר את הוי-רוד ותציג דגם חדש בקרוב, אך לפחות לפי שעה, נראה כי הארלי דוידסון נפרדה מדגם הוי רוד.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד