כמה מוקדם אפשר להתחיל לרכוב על אופנוע?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בעקבות KTM גם הוסקוורנה מציעה שני דגמי אופניים חשמליים ללא דוושות לפעוטות וילדים בני 3 עד 8, כשלב ראשון לפני אופנועי מוטוקרוס.

 

לפני כחודש השיקה הוסקוורנה, במיזם משותף עם יצרנית האופניים האמריקנית STACYC, אופניים ממונעים ממותגים שמיועדים לפעוטות וילדים בני 3-8. אופניים כאלה, שמיועדים בעיקר לרכיבת שטח, הם שילוב גאוני אך כמעט מופרך בין "אופני איזון", כלומר אופניים בלי דוושות או מערכת הנעה שמיועדים לפעוטות שזה עתה למדו ללכת, לבין מנוע חשמלי שהופך אותם, למעשה, לסוג של מיני-אופנוע חשמלי.

 

 

עוד לפני השתלת ההנעה החשמלית התקיימה (וקיימת) קטגוריה של "אופני איזון" או "אופני ריצה" שנועדה בעיקר לסייע לפעוטות ללמוד איזון והיגוי, אך יותר מכל – להשתעשע וליהנות. המוטו של חברת STACYC, אשר השתילה הנעה חשמלית באופניים כאלה, הוא משהו בסגנון של "אנחנו רוכבים, ואנחנו גם הורים, ואנחנו רוצים שהילדים שלנו ייהנו בדיוק כמונו".

החיבור אל הוסקוורנה, שמשכפל חיבר זהה וקודם ל-KTM, גאוני מבחינה שיווקית לשני הצדדים, מכיוון שהוא "מטביע", מלשון הטבעה או "החתמה", את המותג המפורסם בילדים כבר מגיל אפס, ותמיד ייזכר בהיסטוריה המשפחתית – אשר מצולמת בימינו מכל כיוון אפשרי – ככלי הרכב הראשון של הילד או הילדה.

 

"אופני האיזון החשמליים" של הוסקוורנה לשנת 2021, שזה שם מכובס ל"אופנועים החשמליים ללקוחות הכי קטנים שלנו", נקראים 12eDrive ו- 16eDrive כלומר שאנשי הוסקוורנה אפילו לא טרחו להמציא שם דגם משל עצמם, ובעיקר מיתגו מחדש את אופני האיזון של STACYC. עם זאת, לזכותם צריך לומר שהם יציעו את האופניים האלה בכל הסוכנויות שלהם ברחבי העולם לצד אופנועי הוסקוורנה.

לזכות ההורים שרוכשים צעצוע כזה לילדים הקטנים שלהם צריך לומר שהם מפתחים אצלם קואורדינציה וכישורי רכיבה, כמו גם תיאום עין-יד, איזון, ושליטה במהירות הכלי באמצעות מצערת.

 

 

שני הדגמים בנויים על בסיס שלדת אלומיניום ומשקלם – כולל סוללה, בין 7 ל-9 קילוגרם. הדגם הקטן יותר, 12eDrive, מיועד לרוכבים בני 3-5 ולכן גובה המושב שלהם הוא 33 סנטימטרים וקוטר הגלגלים 12 אינטש. ממיר המתח מאפשר ארבעה מצבי רכיבה: ניתוק מוחלט של המנוע, כדי לאפשר לפעוט לדחוף בעצמו את האופניים ומידי פעם להתיישב עליהם בתנועה, "לימוד", שבו מוגבלת המהירות המרבית ל-8 קמ"ש, "רגיל", עם הגבלת מהירות ל-11 קמ"ש, ו"מתקדם", שמגיע עד למהירות של 14 קמ"ש והכל בהתאם ליכולות של הפעוט, לשליטה שלו בכלי ולקצב הלימוד שלו.

רוכבים צעירים בני 4-8 ירכבו על 16eDrive שמונע באמצעות מנוע חזק יותר ומגיע, בהתאמה, למהירויות של 8, 12 ו-21 קמ"ש. גובה המושב של דגם זה 43 סנטימטרים, וקוטר הגלגלים הוא 16 אינטש. הדגם הגדול יותר מיועד להתמודד עם שטח קשה, והשלב המתבקש הבא אחריו הוא אופנועי המוטוקרוס החשמליים הקטנים של הוסקוורנה ושל מתחרותיה.

 

 

שני הדגמים ניזונים מסוללת ליתיום-יון שניתנת לפירוק לצורך טעינה ותכולת החשמל בה מספיקה לכ-60 דקות פעולה – מספיק כדי להתיש כל פעוט וילד קטן, ומשך הטעינה, אם לא מחליפים סוללה, נע בין 30 ל-60 דקות.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד