יש לכם כסף? דוקאטי תבנה עבורכם את אופנוע החלומות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דוקאטי מכריזה על תוכנית מיוחדת ומצומצמת לבניה והתאמה אישית של אופנועים בהתאם לטעם הלקוחות, בתנאי שהלקוחות מספיק מיוחסים ומבוססים

התאמה אישית (פרסונליזציה) היא עניין שכיח בעולם האופנועים, כאשר רוכבים רבים מתאימים את האופנוע שבעלותם לצרכיהם ולטעמם על ידי הוספת שלל תוספות ושדרוגים. יצרניות האופנועים מודעות לכך, כשהן מציעות קטלוגים עמוסים תוספות ושדרוגים מקוריים אותם יכולים הלקוחות לרכוש ולהתקין בסוכנוית. בימים אלו לוקחת דוקאטי את ההתאמה האישית צעד אחד קדימה ומכריזה על הקמת פרויקט חדש של קאסטומציה אישית בשם Ducati Unica.

אגב, למרות שבעולם האופנועים מדובר בצעד ייחודי, בעולם רכבי היוקרה כל מותגי העל מאפשרים אופציה לתפריה אישית של המוצר לטעמו של הלקוח, ובשנים האחרונות גם מותגי יוקרה סטנדרטיים יותר כמו ב.מ.וו ומרצדס מציעות חטיבת התאמה אישית ללקוחות בעלי סגנון אישי.

במסגרת התוכנית "דוקאטי יוניקה" תאפשר דוקאטי ללקוחות נבחרים ובעלי ממון שירכשו את דגמי הקצה של החברה להגיע למרכז העיצוב והתכנון של דוקאטי בבולוניה, שם בעזרת המעצבים במרכז יוכלו לעצב ולהתאים את האופנוע אותו רכשו בהתאם לטעמם האישי. אפשרויות ההתאמה המגוונות כוללות אופציה לסכמת צביעה מותאמת אישית, שימוש בחומרים מיוחדים לגימורי המכלולים השונים וחלקי הגוף והתקנת שדרוגים מכאניים מקטלוג השיפורים של דוקאטי.
הלקוחות שיבצעו את התהליך יקבלו גם את סקיצות העיצוב של האופנוע ובסופו של דבר גם תעודה המאמתת את מקוריותו של האופנוע  – מה שמן הסתם יתרום לערכו בעת המכירה כמוצג אספני.

כדוגמאות ליכולות ההתאמה האישית שלה תוכנית חשפה דוקאטי שלושה אופנועים של לשוחות שכבר זכו לבצע את תהליך ההתאמה האישית: דוקאטי סופרלג'רה V4 שביקש להתאים את הצביעה והגימור של האופנוע ללמבורגיני אוונטדור SVJ שגם בבעלותו, דוקאטי סטריטפייטר V4 (בתמונה הראשית) שבעליו ביקש להתאים לו צביעה הסוואה בשילוב אפור מט וקאליפרים בצבעי דגל איטליה ולקוח שביקש לצבוע את הדוקאטי סקרמבלר שלו בצבעי כסוף אדום עם מושב עור בתפירה וחתימה ייחודית.

מי שכבר מתכנן כיצד לממש את עיצוב אופנוע החלומות שלו יצטרך לצנן את התלהבותו. מעבר לכיסים העמוקים שנדרשים כדי להתאים לתוכנית "דוקאטי יוניקה" דוקאטי תפתח את שערי מרכז העיצוב שלה רק למספר מצומצם של לקוחות נבחרי כדי לשמור על אקסקלוסיביות. במילים אחרות: תשאירו פרטים ומצב חשבון עו"ש ואנחנו כבר נחזור אליכם.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד