ימאהה נכנסת לקטגוריית אופנועי התיור הגדולים

ימאהה ונצ'ור
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה Venture יושק בארה"ב עם מנוע בנפח 1,850 סמ"ק

ימאהה הציגה היום דגם חדש, וונצ'ר (Venture), ובכך היא מצטרפת אל קטגוריית אופנועי התיור הגדולים. האופנוע יתמודד מול אופנועי התיור הגדולים של הארלי דווידסון ואינדיאן מצד אחד ובדגמים כמו הונדה גולד ווינג ו-BMW K1600 מאידך.

ימאהה וונצ'ר, או סטאר וונצ'ר – כפי שהוא משווק בארה"ב, יהיה מעתה ספינת הדגל של החברה בתחום התיור, והוא מתמקם מעל לדגמי הספורט תיור הגדולים (FJR1300) והבינוניים (MT-09 טרייסר). זאת כניסתה הראשונה של החברה לקטגוריה אופנועי התיור העצומים.

 

ימאהה ונצ'ר

 

אחד החידושים המעניינים באופנוע החדש הוא שילוב בין עיצוב חדש, אפילו עתידני, לבין רמזים לעיצוב רטרו ולטכנולוגיות בסיסיות.

המנוע, למשל, מקורר אוויר כמקובל באופנועי התיור המסורתיים של הארלי דווידסון ואינדיאן. מנגד, האופנוע עוצב עם מאפיינים מודרניים שמזכירים את העיצוב של חברת ויקטורי ז"ל. 

מנוע V טווין מקורר אוויר בנפח 1,854 סמ"ק שמניע את ונצ'ר מפיק 17.4 קג"מ כבר ב-2,500 סל"ד ומאיץ אופנוע ששוקל 434 ק"ג בגרסתו הרגילה.

מנגד, השליטה במנוע מבוצעת באמצעות מצערת אלחוטית (Y-CCT) והאופנוע כולל מערכות אלקטרוניות מתקדמות לרוב, בהן בקרת אחיזה, בקרת שיוט, מפות ניהול מנוע לבחירה ומערכת ABS. יש גם משקף מתכוונן, אפשרות חימום למושבים, נעילה חשמלית לארגזים ועוד.

לוח המחוונים הוא מסך מגע בגודל 7 אינטש שמאפשר שליטה בפונקציות שונות, בהן נתונים בזמן אמת של ביצועי האופנוע ומצב המנוע ועד לשליטה במערכות כמו טלפון נייד, ניווט, מערכת קשר פנים ועוד.

 

ימאהה ונצ'ר

 

ימאהה ציידה את וונצ'ר גם במערכת Sure Park – מנוע חשמלי שמסייע להזיז אותו לצורך חנייה ולהקל על ההתמודדות עם משקלו הרב. בשונה מאופנועים אחרים, כמו הונדה גולדווינג, שבהם מאפשרת מערכת דומה תנועה רק לאחור, המערכת של ימאהה מאפשרת גם תנועה קדימה.

ונצ'ר מוצע בארה"ב תמורת כ-25,000 דולר, ותמורת 1,000 דולר נוספים אפשר לרכוש את גרסת Transcontinental שבה יש נפח אחסון גדול יותר, שקעי USB, מערכת GPS, מערכת שמע לנוסע, פנסי ערפל ועוד. גרסה זאת שוקלת 3 ק"ג נוספים.

עדיין לא ידוע האם ימאהה ונצ'ור יגיע לישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד